Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 125 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 125 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#80
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#80 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 125 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel!

Omtale av  Per

Selv etter å ha opprettet både efaktura og avtalegiro, endrer de abonnementet til et mye dyrere. Dette må man selv følge med på, da man pga efaktura ikke får varsel når man blir trukket. Dette er et svindelopplegg som baserer seg på at folk ikke følger med på hva som blir trukket fra konto..

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strømpris

Omtale av  Per

Bestilte spotprisavtale. Endte opp med noe som het spot flytende. Spotprisen sjekket jeg til ca 40 øre. Regninga lød på 59 øre?? Skulle vært 40+5.

Svar fra Agva Kraft
28.10.2016 10:20

Hei Per, Har du tegnet avtalegiro/efaktura? Ta kontakt, så hjelper vi deg med det. Jeg tipper dette er årsaken til at du har fått gjennomført et avtalebytte. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Ikke finn på å bestill noe fra AGVA Kraft

Omtale av  Misfornøyd

AGVA står for "Avtalefestet Grusom Variabel-Avtale" Huff, makan til useriøs gjeng som burde få bot for å stjele til seg folks penger. Bestille en avtale og så rote absolutt alt til og gi deg en avtale du overhodet ikke finnes interessert i. Og det selvom du ordner avtalegiro og gjør alt rett. Ikke svarer de heller. Og så liker jeg dårlig at de skriver svar her inne (litt lenger ned) om at det bare er å kontakte kundeservice, så ordner det seg. For å ordne dette så må dere jo svare.

God service, variabel pris

Omtale av  Martin

Fikk god service på tlf da jeg ringte for å høre litt om faktura. Stusset litt over fakturaoppsettet, men fikk god hjelp til å forstå meg på hvilken avtale jeg hadde og da forstå oppsettet. Fikk også god forklaring på evt andre avtaler og hva dere har å tilby.

Svar fra Agva Kraft
28.10.2016 10:20

Hei Martin, Fint du er fornøyd med hjelpen du fikk! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Fram med kuleramma

Omtale av  Sinnatrikkern

Har nettopp satt inn ny måler, den sto på 1600kWt etter mnd 2. Første regning var på 210kr neste 2099kr? Hva i hampen. Sist jeg regnet ut var det vel ca 40-50øre pr kWt i Norge. Verken mail eller tlf fungerer virker det som. Hilsen sinna elektrikker.

Svar fra Agva Kraft
28.10.2016 10:16

Hei, Beklager at det har litt svartid. Utfra det du skriver antar jeg at du har en forskuddsavtale. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig bra strømselskap

Omtale av  Per

Har vært kunde hos Agva Kraft en stund og er veldig godt fornøyd. Enkelt å bli kunde, og veldig lave priser. Men best av alt er at jeg får grønn strøm!

Svar fra Agva Kraft
28.10.2016 10:14

Hei Per, Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for oss og kunde ved å legge opp til avtalegiro og efaktura for de billigste avtalene. Dermed får du som kunde ta del i besparelsene vi får ved denne automatiseringen. Grønt er viktig og en avtale med fornybar energi gjør at vårt innkjøp kanaliseres mot de grønne produsentene. Vi får ikke gjort noe med den fysiske strømmen, men dette gjør at grønne produsenter tjener mer og da blir det flere av dem. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Dårlig førsteinntrykk

Omtale av  Ingri

Det tok rundt to måneder å få byttet strømlevenrandør til Agva pga kluss med navn fra deres side. Svar på mail har enten vært svært tregt eller helt manglende. Syns også info ang de forskjellige avtalene er liten/dårlig, og det er vanskelig å orientere seg.

Svar fra Agva Kraft
28.10.2016 10:11

Hei Ingri, Beklager at kundeforholdet fikk en dårlig start. Jeg håper alt er ordnet nå og at du blir fornøyd videre. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR