Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplevde å få regningen oversendt til inkasso uten å få noen purring i posten. Når jeg påpekte dette overfor inkassoselskapet kom Agva på banen etter ti dager og la da frem en .pdf kopi av faktura som ikke beviser annet enn at de har laget en faktura. Når dette blir påpekt klarer de å bruke ti nye dager på å besvare henvendelsen. Saken har riktignok gått igjennom inkassoselskap, men det hele er utrolig dårlig kundeservice. Et kjapt google søk kan bekrefte at dette ikke er første gangen de har rotet det til for kundene.
Kundeservicen er god. De som jobber der er informative. Hadde en dårlig opplevelse i oppstarten, på grunn av problemer med registerering. Etter det bra.
Selv etter å ha opprettet både efaktura og avtalegiro, endrer de abonnementet til et mye dyrere. Dette må man selv følge med på, da man pga efaktura ikke får varsel når man blir trukket. Dette er et svindelopplegg som baserer seg på at folk ikke følger med på hva som blir trukket fra konto..
Bestilte spotprisavtale. Endte opp med noe som het spot flytende. Spotprisen sjekket jeg til ca 40 øre. Regninga lød på 59 øre?? Skulle vært 40+5.
Hei Per, Har du tegnet avtalegiro/efaktura? Ta kontakt, så hjelper vi deg med det. Jeg tipper dette er årsaken til at du har fått gjennomført et avtalebytte. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
AGVA står for "Avtalefestet Grusom Variabel-Avtale" Huff, makan til useriøs gjeng som burde få bot for å stjele til seg folks penger. Bestille en avtale og så rote absolutt alt til og gi deg en avtale du overhodet ikke finnes interessert i. Og det selvom du ordner avtalegiro og gjør alt rett. Ikke svarer de heller. Og så liker jeg dårlig at de skriver svar her inne (litt lenger ned) om at det bare er å kontakte kundeservice, så ordner det seg. For å ordne dette så må dere jo svare.
Fikk god service på tlf da jeg ringte for å høre litt om faktura. Stusset litt over fakturaoppsettet, men fikk god hjelp til å forstå meg på hvilken avtale jeg hadde og da forstå oppsettet. Fikk også god forklaring på evt andre avtaler og hva dere har å tilby.
Hei Martin, Fint du er fornøyd med hjelpen du fikk! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har nettopp satt inn ny måler, den sto på 1600kWt etter mnd 2. Første regning var på 210kr neste 2099kr? Hva i hampen. Sist jeg regnet ut var det vel ca 40-50øre pr kWt i Norge. Verken mail eller tlf fungerer virker det som. Hilsen sinna elektrikker.
Hei, Beklager at det har litt svartid. Utfra det du skriver antar jeg at du har en forskuddsavtale. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice