Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
12-14 dager før en får svar på mail, øker prisene sekundet du binder deg, flere ganger, og sender regninger med feil på. Hold dere langt unna.
Hei Niklas, Vi beklager at det grunnet sykdom og fakturaperiode har vært lang ventetid nå, men 12-14 dager må skyldes en feil. Som media har skrevet om i det siste har det vært en kraftig prisøkning på strøm nå pga lite nedbør og noen kabler som har vært nede. Hvis du likevel mener det er en feil på regningen din, er det fint om du tar kontakt på nytt, så ser vi gjerne på det. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har lagt merke til at strømavtalen vår plutselig er byttet til FLYT UTEN vårt samtykke! Hvis det er noe som helst med faktura og automatisk avtrekk å gjøre, så MÅ DERE GI KUNDEN BESKJED! Vi har ikke hørt noe som helst om dette og er rimelig forbannet. Vi fikk en regning på nesten 2000, -. Greit at prisene er høye nå, men vi skulle egentlig hatt fastpris slik vi bestilte!! Det er svindel å endre ting slik uten kundens samtykke. I tillegg betaler vi plutselig for flere måneder. Merkelige greier, og en slik bedrift vet veldig godt hva de gjør. Vi valgte Agva fordi det var et miljøvennlig alternativ. Men nå driter jeg helt ærlig i hva jeg velger, for nå skal vi vekk fra det ranet her! IKKE GREIT! Får heller ikke svar fra kundeservice på hvorfor byttet har skjedd.
Hei, Det er vanskelig å se hva som er skjedd uten å kjenne saken din. Jeg antar at det ikke er tegnet avtalegiro/efaktura, så dette kan vi hjelpe deg med enkelt om du tar kontakt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk to fakturaer etter hverandre på skyhøye beløp som ikke kunne stemme. Kundebehandleren jeg snakket med sa at de hadde satt meg over fra online til Flyt avtale fordi jeg som kunde ikke hadde opprettet avtalegiro i banken, og at det ikke var nok med e-faktura. Dette er jo ren og skjære lureri. Jeg bytter selskap omgående!
Hei, Vi skriver tydelig på bestillingssiden at efaktura og avtalegiro er nødvendig for å kunne ha denne avtalen. Dette er rett og slett fordi vi må holde kostnadene nede for å kunne holde så lave priser. Men det er ingen bindingstid, så du kan når som helst kontakte kundeservice for å ordne det som evt mangler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kontaktet kundeservice på mail med helt konkrete spørsmål om hvilken avtale som ville være den rimeligste, spurte om å få faktura på mail. Fikk unvikende svar på mail som ikke svarte på noen av spørsmålene mine. Fikk fortsatt faktura i posten. Fortsatt i tvil om hva slags avtale jeg egentlig fikk. Veldig forvirrende faktura med dårlig informasjon. Betale forskuddsvis 2 måneder av gangen som ikke tilsvarte forventningene. Byttet leverandør. Fikk følelse av å bli lurt. Styr unna.
Ringte inn for å få svar på noen spørsmål vedr mine fakturaer. Fikk enkle svar på alle mine spørsmål samt endret strømavtale fra Spot til Spot online. Dette gjorde alt mye mer oversiktlig for min del! Fakturaer ble kreditert på sekundet og ny avtale var i gang like raskt!
Hei Terje, Veldig hyggelig at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Plutselig har de endret avtalen vår fra Spot til flyt og forskuddsbetaling. Dette har vi ikke blitt varslet om. Har byttet leverandør i dag! Veldig useriøst!
Hei, Dette skyldes mest sannsynlig at kravet til efaktura/avtalegiro ikke er oppfylt. Vi er nødt til å ha dette kravet på de aller billigste avtalene, men heldigvis ser de fleste også på disse tjenestene som fordelaktige. Uansett er det ingen bindingstid på noen av avtalene du nevner, så det kan når som helst tegnes den billigste avtalen når efaktura/avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Følger man med på prisendringene i abbonement, og bruker 3 minutter i måneden på å eventuelt bytte ihht endringer, så er det ingen som slår prisene til Agva.