Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sendte mail til Agva Kraft kundeservice 26.okt, 2.nov hadde jeg fortsatt ikke fått svar. Jeg ringte derfor istedet og ventet i ca 10 min i kø. Fikk kontakt med en trivelig person og saken ble løst enkelt og greit der og da.
Hei Ronny, Beklager at du ikke hadde fått svar på mail. Men bra det løste seg på telefon! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har en haug med rotete avtaletyper, veldig uoversiktelig. Setter deg på en langt dyrere avtale etter en stund og/eller øker påslaget. Man blir ikke varslet om dette. Merkelig at de har lov til det. Alle prisendringer i et kundeforhold skal varsles, det skulle bare mangle. De stipulerer også forbruk uten å vente på måleravlesing fra nettselskapet, som resulterer i at man betaler mer enn faktisk forbruk. De tilbyr ikke felles faktura for strøm og nettleie. Styr unna!
Jeg opplevde å få regningen oversendt til inkasso uten å få noen purring i posten. Når jeg påpekte dette overfor inkassoselskapet kom Agva på banen etter ti dager og la da frem en .pdf kopi av faktura som ikke beviser annet enn at de har laget en faktura. Når dette blir påpekt klarer de å bruke ti nye dager på å besvare henvendelsen. Saken har riktignok gått igjennom inkassoselskap, men det hele er utrolig dårlig kundeservice. Et kjapt google søk kan bekrefte at dette ikke er første gangen de har rotet det til for kundene.
Kundeservicen er god. De som jobber der er informative. Hadde en dårlig opplevelse i oppstarten, på grunn av problemer med registerering. Etter det bra.
Selv etter å ha opprettet både efaktura og avtalegiro, endrer de abonnementet til et mye dyrere. Dette må man selv følge med på, da man pga efaktura ikke får varsel når man blir trukket. Dette er et svindelopplegg som baserer seg på at folk ikke følger med på hva som blir trukket fra konto..
Bestilte spotprisavtale. Endte opp med noe som het spot flytende. Spotprisen sjekket jeg til ca 40 øre. Regninga lød på 59 øre?? Skulle vært 40+5.
Hei Per, Har du tegnet avtalegiro/efaktura? Ta kontakt, så hjelper vi deg med det. Jeg tipper dette er årsaken til at du har fått gjennomført et avtalebytte. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
AGVA står for "Avtalefestet Grusom Variabel-Avtale" Huff, makan til useriøs gjeng som burde få bot for å stjele til seg folks penger. Bestille en avtale og så rote absolutt alt til og gi deg en avtale du overhodet ikke finnes interessert i. Og det selvom du ordner avtalegiro og gjør alt rett. Ikke svarer de heller. Og så liker jeg dårlig at de skriver svar her inne (litt lenger ned) om at det bare er å kontakte kundeservice, så ordner det seg. For å ordne dette så må dere jo svare.