Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er aldri tilgengelig på telefon . Du for fraktruta men aldri oversikt for hav du betaler ,hvor mye kW du brukt i siste måneder ,hvor mye koster kW..... Prøvd mange ganger å kontakte dem selum som var kunde hus dem fikk ikke noe svar. Veldig uprofesjonelt selskap og vi som kunde føler oss usikkert å bruke en selskap som aldri svarer på når vi har behov for dette.
Horribel og arrogant kundeservice. Bytter avtaler uten at du får det med deg, svært høy pris sammenlignet med andre selskap. Hold dere unna, dette er definitivt svindel og det er helt ufattelig at de får lov til å drive på som de gjør. Utnytter det tøffe markedet som er nå til å gjøre folk enda fattigere.
Agva har, uten å informere kundene, estimert både forbruk og kwh pris. Endte med å faktureres 4 ganger så mye som vi skulle, uten forklaring og uten unnskyldning. I media har de sagt at de tok utgangspunkt i et gjennomsnittlig forbruk, men grunnlaget på fakturaen var et forbruk som var mye høyere enn vi noen gang har hatt. Dette er ikke første gang agva forsøker å lure kundene. Elendig firma, ville holdt meg langt unna. Dessuten tar de masse penger for e-faktura, som ikke koster dem noen ting. Appen er også dårlig
Vanskelig å få kontakt med kundeservice må sende mail
Da jeg skulle være kunde hos Agva, fikk jeg bra tilbud.Men,. etter et år forandret de våres avtale "uten min vite". De sier de har sendt en "e-mail", som egentlig var en reklame e-post, med masse annet. Det stemmer at med SMÅ BOKSTAVER ble det skrevet at min strømavtale forandres. Så, begynte jeg å få "rare regninger", for høyt strømforbruk som overhodet ikke stemte med forbruket osv. Jeg snakket med selskapet og de sa at jeg har ikke rett å klage - siden jeg "bruker mindre strøm i år enn i fjor"!!?
Hvis alle i Norge ga meg 1 krone så ville jeg fått 5,4 millioner på kontoen, det er dette som er forretningsmodellen Agva bygger sin virksomhet på tydeligvis. D.v.s. at de lurer inn små beløp og eller ekstra kWt timer på fakturaen som ikke er all verden for deg, men når Agva gjør dette mot alle sine kunder så er det mange millioner Agva får urettmessig inn på sin konto. Jeg inngikk en strømavtale med Agva i januar i år som heter Agva spot 12 og den så bra ut den, det var en spotprisavtale -1,85 øre. Det syntes jeg var en bra deal men så kom den første fakturaen, og her skal jeg vise dere hvilken strategi de tydeligvis bruker for å lure penger ut av sine kundene sine helt bevist. Først kommer den faktiske spotprisen (det Agva betaler for strømmen) og så kommer den kWt prisen Agva har fakturert meg. Faktisk pris først. (det Agva betaler for strømmen) Januar 175,79 Det jeg betalte til Agva 179,26 Februar. 150,79 150,21 Mars. 233,78 231,01 April. 217,36 214,72 Mai. 206,65 204,68 Juni. 233,34 236,57 Juli. 328,47 331,07 August. 543,11 547,47 Sept. 448,28 457,08 Her ser dere at jeg har betalt riktig pris kun tre ganger på de siste ni fakturaene i henhold til avtalen som jeg har med de, resten er de "små" beløpene Agva har lagt på som du kanskje ikke legger merke til, men det gjør Agva i all høyeste grad og svindler sine kunder for millioner av kroner på denne måten. Er ikke dette straffbart ? At bare jeg blir lurt har jeg ingen tro på.
I august fikk regning på kr. 2900 for 700kWt Klaget og fikk kr 900 tilbake, den nye faktura viser at jeg har brukt under 500kWt.