Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 125 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 125 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#80
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#80 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 125 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt på nett

Omtale av  Bjørn

Strømprisen er blant de laveste i markedet. God erfaring med kundeservice.

Svar fra Agva Kraft
09.09.2016 16:34

Hei Bjørn, Kundeservice har som mål at du blir fornøyd og da er det hyggelig å høre at det lykkes. Vi skal fortsette å være gode på pris! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sender sluttregning til feil adresse etter flytting, ender med inkasso

Omtale av  Marie

Alt gikk helt fint, helt til jeg meldte flytting via Lyse Elnett sine nettsider, som da skulle videreformidle dette til strømleverandøren min, Agva Kraft, uten at jeg trengte å ta kontakt med Agva på egenhånd. Jeg fikk kvittering og bekreftelse fra Lyse Elnett om at de hadde mottatt ny adresse for å sende oppgjørsfaktura. Et par måneder etter at jeg hadde flytta ut, ble jeg ringt av et inkassoselskap på vegne av Agva Kraft om et utestående beløp, og de spurte om jeg var klar over det. Det var jeg absolutt ikke. Deretter har jeg hatt endevis av kundeservicesamtaler med både Agva og Lyse om hvilken feil som har oppstått. Det endte med at jeg fikk en bekreftelse fra Lyse Elnett om at de hadde videreformidlet adresseendring til Agva Kraft innen jeg flyttet ut, og at dette oppdateres i en database som strømleverandøren er nødt til å sjekke før de sender sluttregning. Agva Kraft hadde tydeligvis ikke sjekket dette, og sendte da til gammel adresse. Jeg har sendt lange mailer med bevis og kvitteringer på at adressen var oppdatert som den skulle før de sendte sluttregning, men de nekter å ta på seg ansvar, og overlater alle inkassoregninger til meg. De svarer ikke på noe av det jeg forteller, ingen forklaring på rutiner angående hva som har skjedd eller hva som har gått galt, de svarer kun at inkassofirmaet sender regning til meg og at jeg må betale den. Ansvarsfraskrivelse på denne måten er helt respektløst, og jeg ville aldri anbefalt dette selskapet som strømleverandør når de ikke prøver å hjelpe kundene sine engang. I bunn og grunn mener jeg egentlig at Lyse Elnett har ansvar ovenfor sine kunder til at slike feil ikke skal oppstå, og at dersom Agva Kraft gjør feil, må Lyse og Agva avklare dette problemet seg imellom, og at jeg ikke skal betale for feilen som ble gjort. Men Agva og Lyse har tydeligvis ikke noe samarbeid, og Agva Kraft var absolutt ikke behjelpelig med å løse denne saken selv om feilen var fra deres side. Endte med at jeg betalte over dobbelt beløp av det jeg egentlig skulle.

Svar fra Agva Kraft
13.09.2016 18:43

Hei Marie, Jeg kjenner ikke saken din konkret, men vil svare på generelt grunnlag. Vi forstår at det kan oppleves rart at nettleverandører og kraftselskaper ikke har samme kontaktpunkt, og her er det en endring på gang fra myndighetenes side som samordner. Slik det er nå, må man opplyse om endring i fakturaadresse til både netteier og den kraftleverandøren du har valgt. Ting som har med det tekniske anlegget vil vi alltid få elektroniske meldinger om, det vil si målerstand, historisk forbruk etc. Men dette gjelder altså ikke kontaktpunkt ut mot kunden. Ta kontakt på [email protected] så får vi sikkert ordnet opp i denne saken. Mvh Agva Kundeservice

Kunde pålogging og raskere svar fra kundeservice

Omtale av  Stein

Jeg skulle ønske at de også hadde mulighet for pålogging på kundens egne sider, slik at man selv kan følge abonnementet og gjøre endringer. Kundeservice tar flere dager å få svar på e-post, og kan absolutt bli bedre.

For lite tid som kunde!

Omtale av  Carlo

Litt tidlig om å ha en formening da jeg har kun vært med i 2-3 måned men så langt er erfaringen OK! Har nettopp snakket med kundeservice som virker behjelpelig når man ikke helt har full oversikt over avtalene.

Meget bra

Omtale av  Eyolf D

Etter en meget hyggelig samtale fikk jeg forklart fakturaen jeg hadde mottatt og fikk alt ordnet på en utmerket måte. Jeg er meget fornøyd med min første direkte kontakt med Agva Kraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Blev besviken

Omtale av  Fool-Me-Once

Ble lurt av bedriften, var obs. Samme priser kan man få fra andre bedrifter, men uten lureri.

Srømleverandør med fantastiske høye stømpriser

Omtale av  Mar D

Agva har gode kampanje med lave priser for å få flest kunder. Så hopper prisene himmelsk på samme avtalen etter en liten stund. Med forskuddsbetaling blir kunde erfaringen enda verre siden det estimeres uvanlig høyt strømforbruk.

Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR