Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt kundeforhold startet med god avtale. Men vart plutselig satt over på annen avtale. Kontaktet kundeservice, som på en hyggelig og imøtekommende måte informerte at eg hadde bare e-faktura avtale, men måtte også ha Avtalegiro. Det var nok min egen feil som ikke hadde oppfanget tidligere informasjon om dette. Nå er eg meget fornøyd kunde av Agva Kraft, som leverer den billigste strømmen eg noen gang har fått levert. Hilsen svært fornøyd kunde, i dag.
Har ingenting negativt og si om Agva. Er veldig fornøyd.
Bestilte strøm hos dem, siden de lå billigst på det øyeblikket. Ordnet avtalegiro og regnet med at efaktura fulgte med. Det gjorde det ikke og siden jeg registrerte efaktura litt for sent ble jeg dermed uten varsel eller noe som helst opplysning flyttet over til en av de dyreste avtalene de har. Lagt opp for å lure folk.
Greit å komme i kontakt med dere. Gode priser. Imøtekommende. Har vært kunde siden mars 2016. Så langt er vi veldig fornøyd.
Hei Inger, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, du er hjertelig velkommen til å ta kontakt ved en senere anledning! Vi ønsker deg en fin dag, Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Good customer service although waiting time was long during the phone call.
Første måned til avtalt pris. Deretter, uten noen form for varsel 4 dobbel pris, samtidig som strømprisen ellers har gått ned. Saken er oversendt Tingretten.
Ifølge vår tittel så økte prisen fra 29,9 til 49,-- øre pr KWh. Fikk regning med forfall 23-aug (Kr 2544,--) Ny regning mottatt 31aug forskudd frem til 01-11-2016 (Kr 3726,--). De har da fakt oss for 12 755 kWh = 1juli - 31 oktober til 49 øre pr KWh. Å TAKK FOR DET OG OSS. Vi har allerede byttet til ny leverandør etter kun 5-6 mnd. Dette kan minne om LANDEVEISRØVRI.
Hei Geir, Ta gjerne kontakt på [email protected] så får vi se hva som har skjedd. Vennlig hilsen Agva Kraft AS