Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg skulle ønske at de også hadde mulighet for pålogging på kundens egne sider, slik at man selv kan følge abonnementet og gjøre endringer. Kundeservice tar flere dager å få svar på e-post, og kan absolutt bli bedre.
Litt tidlig om å ha en formening da jeg har kun vært med i 2-3 måned men så langt er erfaringen OK! Har nettopp snakket med kundeservice som virker behjelpelig når man ikke helt har full oversikt over avtalene.
Etter en meget hyggelig samtale fikk jeg forklart fakturaen jeg hadde mottatt og fikk alt ordnet på en utmerket måte. Jeg er meget fornøyd med min første direkte kontakt med Agva Kraft.
Ble lurt av bedriften, var obs. Samme priser kan man få fra andre bedrifter, men uten lureri.
Agva har gode kampanje med lave priser for å få flest kunder. Så hopper prisene himmelsk på samme avtalen etter en liten stund. Med forskuddsbetaling blir kunde erfaringen enda verre siden det estimeres uvanlig høyt strømforbruk.
Har mange avtaler uten fastbeløp. Beste avtale kan være vanskelig å finne.
Mitt kundeforhold startet med god avtale. Men vart plutselig satt over på annen avtale. Kontaktet kundeservice, som på en hyggelig og imøtekommende måte informerte at eg hadde bare e-faktura avtale, men måtte også ha Avtalegiro. Det var nok min egen feil som ikke hadde oppfanget tidligere informasjon om dette. Nå er eg meget fornøyd kunde av Agva Kraft, som leverer den billigste strømmen eg noen gang har fått levert. Hilsen svært fornøyd kunde, i dag.