Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Agva selger som kunne tilby meg følgende pakke; fast månedspris på 690kr for strøm. Han fortalte meg at jeg hadde et årlig forbruk på rund 10,000kWh og for kun 690 per måned hadde jeg en fastpris og kunne bruke opp til 15,000kWh (50% mer en det jeg trenger) per år uten at kostnaden endret seg. Det han ikke sa var at dette vil si en strømpris på 55 øre/kWh hvis jeg brukte 15.000kWh og hvis forbruket mitt holdt seg uendret ble strømprisen 82 øre/kWh. For de som ikke vet det er dette GRISEdyrt. Forward prisen ligger på under 30 øre/kWh. Det vil si at de tar opptil 50 øre/kWh i margin på dette! Det er et ran og det bekymrer meg at siden de selger dette er det også noen som kjøper det. Det faktum at dette er noe de tilbyr kundene sine, er nok til å fortelle meg at her skal man ikke være kunde. Hold dere unna.
Bestilte Variabel online, med etterskuddsbetaling i slutten av mai 2016. Jeg hadde forbruk på 407 kwh siste mnd. Agva Kraft klarer så å endre mitt abonnement til Agva Flyt med 2 mnd forskudd. 2 mnd forskudd burde bli ca 820 kwh, men Agva har funnet ut at det blir 5000 kwh. Dette er 6 ganger mer enn det burde være. I tillegg til dette, har jeg ikke har samtykket til endring av abonnement. Jeg sendte epost og bad dem ringe meg, men fikk svar at dem hadde mye å gjøre, så jeg måtte belage meg på å vente noen dager. Jeg ringer ikke kundeservice som har 800-nummer, av prinsipp. Jeg har meldt endring til en annen leverandør og anbefaler alle som tenker på å bruke Agva Kraft som leverandør om å tenke seg grundig om. Dem driver med regelrett lureri.
Det er billig den første måneden. Deretter øker de prisen måned for måned og ender opp som landets dyreste etter fire måneder.
Jeg synes dere har en veldig grei og enkel nettside som er kort og oversiktlig. Veldig billige strømpriser. God kundeservice. Jeg synes derimot at dere kunne informert via mail om endring i pris på online flyt. 5 av 5.
Jeg var kunde i noen måneder, kanskje et halvt år. Jeg har aldri sett så mye feil på fakturaene som ble mottatt. Måtte ringe på tre ulike fakturaer i min korte kundeperiode. Feil avtalepris, feil anslått forbruk... Det verste var at det alltid var feil, det var ikke jeg som hadde misforstått! De antar kanskje at folk bare betaler uansett? Jeg har nå fått sluttoppgjøret, og i oversikten jeg mottar har jeg i snitt brukt ca 1300 kWh pr. måned fra jeg ble kunde. De har nå fakturert meg for 4900 kWh for juli og halve august - dvs ca 2500 kWh pr måned - i årets varmeste måneder hvor man knapt nok bruker strøm! Jeg kan nesten ikke tro mine egne øyne. Det ringte forresten en selger som representererte Agva dagen etter jeg sa opp kundeforholdet. De ville forsøke å redde meg tilbake. Svaret mitt var enkelt: "Agva var og er ikke et selskap jeg vil være kunde hos". Styr unna!
Litt uforståelig at en må opprette både e-faktura og avtalegiro, hvis ikke dette gjøres vil en etter andre mnd. Bli overført til det dyreste ab. Her må det komme på plass en varsling til kunde om at noe i avtalen mangler før endring skjer. Tibakemelding fra kundeservice kunne vært raskere.
Enkelt å bytte avtale innenfor Agva. Hyggelig å ringe kundeservice.
Hei Inger, Supert at du er fornøyd! Vi overbringer komplimentet til de som tar imot telefoner! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice