Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mannen jeg pratet med angående en feil faktura var veldig hyggelig og imøtekommenoe. Han hjalp meg på en flott måte og løse problemet mitt.
Hei Nina, Så hyggelig at du er fornøyd! Det er bare å ta kontakt om du trenger hjelp ved en senere anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg er nylig blitt kunde hos Agva og er spesielt godt fornøyd med den hjelpen jeg har mottatt i kundeservice. Jeg har vært i kontakt med kundeservice både ang. Spørsmål om faktura, generelt om strøm og strømavtaler. Hver gang har jeg opplevd imøtekommende personal, vilje om å hjelpe meg og ikke minst løsninger.
Hei Anna, Sånne tilbakemeldinger gjør en fin dag ekstra bra! Takk skal du ha, og nøl ikke med å ta kontakt ved en senere anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bare lureri. Får 100 forskjellige fakturar fra småbeløp til opp til 2000 kr. Veldig vanskelig å følge med, virker som det er bevisst. Hold dere langt unna.
Hold dere unna. lokketilbud, men når det lokketilbudet er over, gjerne etter 3 måndeder, så finnes det kraftselskaper som er billigere, men det er ikke det verste, det verste er at de sender regninger for 3 måneder om gangen etterhvert, og da er de 2 siste måneder av de 3, frem i tid, altså kraft som ikke er brukt. Kundeservice svarer ikke på mail. Ikke la dere lokke, hold dere unna.
Ble overført til annen avtale enn den jeg hadde avtalt, uten varsel.
Man går inn på en billig avtale, men de har 20 forskjellige avtaler (!!) og endrer prisene hver 14 dag. Det virker som om de bevisst forsøker å lure kundene!
Hinsides prissvingninger, svindelmessige estimater av forbruk og ubrukelig kundeservice.