Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle overføre strøm fra ekskone til meg, vårt gamle strømselskap greide ikke det på en lettvint måte så jeg bestemte meg for å bytte strømeleverandør. Byttet til Agva, og i velkomstgave fikk jeg miljøgebyr for papirfaktura. Elendig bisniss å gi det til nye kunder, er jo ikke mulig å velge bort papirfaktura som første faktura. Tenker jeg bytter strømselskap igjen.
Hei Hallvard, i velkomstmailen skal du ha fått oppgitt efaktura- og avtalegiroreferanse for at du skal ha det i god tid før første faktura. Du må gjerne ringe oss, så hjelper vi deg i gang og stryker miljøgebyret.
Som flere skriver har det vært problem med fakturering. Tok lang tid før første faktura som derfor ble gedigen, greit nok. I mai mottok jeg ingen faktura og ingen purringer. I juni fikk jeg faktura som normalt og regnet da med at det var for hele perioden i mai også. I juli kommer plutselig inkassovarsel med trussel om å stenge av strømmen pga manglende betalt regning i mai. Elendig! Jeg bytter umiddelbart!
Da jeg byttet til Agva Kraft, så tok det for lang tid før første fakturering, med det resultat at jeg ble fakturert dobbelt opp på en senere måned.
Opprettet et abonnement i feb. Har jevnlig siden da purret på regninger, ringte senest til 1.5 uke siden da fikk jeg beskjed om at det skulle bli sett på og at dere skulle kontakte meg på mail. I dag tok de strømmen min! Har ringt dere fra kl 09 nå er kl 15 og dere har fortsatt ikke kontaktet meg. Når jeg ringer Hafslund finner de ingen abonnement på min adresse. Min anbefaling , HOLD DERE UNNA AGVA!!
Holder avtaler med meg som kunde og de tilbud de markedsfører! Mvh. Tor
Litt vanskelig start for min del, men det ordnet seg hver gang jeg tok kontakt med Agva. Kan anbefales :)
Har bare positive erfaringer. Håper de ikke plutselig setter meg på en annen avtale, slik andre har gjort