Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Klarer de å holde måneds gebyr og app gebyr borte, så forblir man kunde.
Hei Sindre, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Spot on! Landets billigste strøm. Oversiktlig app so
Hei Roar, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss og synes at appen er oversiktlig. Vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Perfekt avtale. Enkel app. Spottpris og hær betaler man bare for strømen man bruker. Ingenting annet
Hei Ronny, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd. Forenkling er noe vi har jobbet mye med og virkelig fokusert på - da er det ekstra fint å se at du synes det både er enkelt og oversiktlig. Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Veldig bra. Har før ikke fulgt med på strøm og pris, men etter som den galskapen vi opplever nå, så ser man på hva man betaler for. Byttet til Elekt som kun tar 1 øre påslag på strømmen du bruker. De lover og at påslaget skal være slik som i dag i minst 2 år. Bravo!
Hei Rolf, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Dem er billige på strøm, dem holder hva dem lover og dem er punktlig med faktura. I tillegg er det veldig oversiktlig i deres app
Hei Vidar, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Liker veldig godt appen og oversikteligheten her. Ingen skjulte kostnader eller endringer i avtalen undervegs som fører til høyere pris. Kun 1 øre påslag hele tiden.
Hei Sverre, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd. Forenkling er noe vi har jobbet mye med og virkelig fokusert på - da er det ekstra fint å se at du synes det både er enkelt og oversiktlig. I appen kommer det mer funksjonalitet i løpet av de neste månedene, som gjør det enda enklere å få oversikt over mer :) Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Jeg har gjort meg flere erfaringer med ulike strømselskaper siden jeg for snart 2 år siden begynte å betale for strømmen selv på grunn av kjøp av bolig. Min interesse for strøm er blitt skyhøy. Jeg ble kunde hos Elekt i begynnelsen av mai 2022. Kundeservicen hos Elekt er uten tvil en av de beste på markedet. Sender du mail f.eks. kl 23:00, da vil du garantert få svar på morgenen. Det går aldri dager før dem svarer. Dem gir deg forståelig svar og er veldig hyggelige i møte med kunden. En splitter ny versjon av appen fikk jeg mellom 22 og 24 August 2022. Du kan se hvor mye du har brukt i kroner/øre og kilowatt [forbruk] hittil i måneden, hvor mye du har brukt per dag og helt ned til hver enkel time. Her kan du også bla deg igjennom for å se hvor mye du har brukt de tidligere timene, dagene, månedene og årene. Du kan også sammenligne spotprisene med forbruket ditt. Morgendagens spotpriser blir synlig i appen på sekundet kl 13:00 hver eneste dag. Forbruk og kostnader hittil i mnd oppdaterer seg hver morgen kl 06:30 :) Du betaler spotpris + 1 øre i påslag. 1 øre i påslag garanteres i 24 mnd (2 år) Forhåpentligvis øker ikke Elekt påslaget i fremtiden. Jeg har også kontrollert om påslaget stemmer og det gjør det. Jeg har ikke hatt noen problemer med appen siden jeg ble kunde. Forslag til forbedringer: Noe av det som står i appen av hva vi kan forvente oss i de kommende månedene er at nettleiefaktura vil komme i appen, men jeg har også et sterkt ønske om at kostnadene for nettleien vil vises i appen på samme måte som med strømmen. Kundene vil da få 100 % kontroll over kostnadene og man slipper å logge seg inn hos netteier hver eneste dag for å få oversikt. Jeg vet at én strømleverandør allerede har dette på plass i sin app. Men utover dette er jeg super fornøyd. Elekt er ærlig mot kundene sine på alle områder og derfor oppfordrer jeg alle til å bli kunde i Elekt.
Hei Kristian, Tusen takk for fin omtale. Slike tilbakemeldinger varmer hjertet og motiverer oss til å fortsette å stå på videre! Vi er superglade for at du er fornøyd. Forenkling er noe vi har jobbet mye med og virkelig fokusert på - da er det ekstra fint å se at du synes det både er enkelt og oversiktlig. Det varmer ekstra mye når vi hører du også er fornøyd med kundeservicen :) Appen vår er under stadig forbedring, og i løpet av de kommende månedene vil det skje mye her - vi gleder oss veldig til å vise frem det vi har jobbet med i appen bak kulissene! Det er ikke bare, bare å skulle endre en hel bransje. Men, det er det vi skal og det er det vi gjør - og vi er utrolig glade for å ha deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt