Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Markedsført med gratis app - etter 1 mnd kom beskjeden om at de nå skal ta betalt for den. Fikk blankt nei da jeg spurte om en uke utsettelse på strømregningen. Har nå byttet leverandør.
Hei Ik, Hei Lars, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Grunnen til at man ikke kan få utsettelse på faktura er fordi vi ikke tjener noe på den strømmen vi selger, og må selv betale regningene for strømmen som er brukt. Med tiden kan det hende vi finner en løsning for dette, men slik det er nå er det dessverre ikke mulig. Hilsen hele gjengen i Elekt
Da vi inngikk avtalen var det fordi elekt promoterte at de var et selskap som ikke skulle tjene penger på strøm. Nå blir plutselig appen deres en tilleggstjeneste som koster 39,- i mnd. Dette er skuffende. Vi vurderer sterkt å bytte.
Hei Helene, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
Det som ikke nevnes er at de nå skal ta betalt for appen sin. 39 kr/mnd.
Hei Sigurd, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt
Bra pris, men fra 2023 blir appen ein tilleggstjeneste til 39kr mnd. Det burde framleis vore inkludert.
Hei Andreas, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Appen har nylig kommet med ny funksjonalitet, slik at man har mulighet til å teste denne før vi begynner å ta betalt for appen (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Billig strøm, ikke noe med liten skrift.Byttet fra Hafslund og merket det godt på fakturaen :)
Hei Simen, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Enkelt å bytte, god og saklig informasjon, og kommer godt ut prismessig.
Hei Lise, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Hei Må stadig logge meg inn på nytt etter at mitt nettverk har vært slått av Idag måtte jeg slette appen for å prøve å logge meg inn Uten resultat Henger noen gang etter når morgendagens Strømpriser skal være annonsert Ellers veldig fornøyd Hilsen Finn T. W.
Hei Finn, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Dersom du har problemer med innlogging med Vipps anbefaler vi deg å sende en mail til oss på [email protected]. Da vil en av våre utviklere sjekke det opp og vi finner helt sikkert en løsning på det :) Hilsen hele gjengen i Elekt