Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk besøk av en selger fra Fjordkraft på døren, hvor det hele endte med at jeg ble kunde hos Fjordkraft på dagen uten mitt samtykke fordi selgeren løy meg opp i ansiktet. Først sier selgeren at avtalen hun snakket om ikke kunne bestilles online. Dette kan den, noe jeg fant ut i etterkant. Så jeg godtok at hun registrerte meg, men IKKE som kunde. Jeg var helt klar på at de ikke måtte flytte meg over før jeg sa ifra da jeg ville gjøre research først. Ifølge selgeren var det ikke noe problem, jeg hadde 14 dager på meg til å da ringe inn og eventuelt annullere eller aktivere kundeforholdet. Dette er rett og slett svindel fra en stor aktør i strøm-markedet og ett lavmål uten sidestykke. Ledelsen i Fjordkraft har gjort en gedigen tabbe ved å leie inn ett markedsførings-firma som ansetter tenåringer som lyver for å øke sin provisjons-lønn.
Hei Tommy, og takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på. Du har helt rett i at dette ikke er slik selgere skal opptre - det er svært viktig at vi oppleves som ærlige og redelige, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi hadde satt stor pris på det hvis du vil ta kontakt med oss på telefon, chat, Facebook eller e-post, og informere oss om når og hvor denne hendelsen fant sted. På den måten får vi sjansen til å ta dette videre med selgerteamet i ditt område. Håper å høre fra deg, og ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt Garantert Fornøyd avtalen. Og så fikk vi i år tjenesten Full Kontroll som skulle sørge for at vi hadde en fast lav pris på strøm i måneden. Første 4 regningene var på under 700,-, og så tikker det inn en sms som sier at nå setter de opp prisen til 1949,- i måneden. Jeg ringte og klaget på at dette var en frekk og sleip måte å lure kunder på. Kundebehandler var enig (!) og sa at hvis vi satte den til 'bare' 1399,- så burde restbeløpet vi hadde jevne seg ut litt til august så vi kunne si opp strømavtalen da uten å få en stor regning. Forrige uke tikker det inn en ny sms som igjen varsler om at månedsprisen justeres til 1799,- og jeg ser at vi fortsatt har et restbeløp på kontoen hos Fjordkraft. Kommer aldri til å la oss lure av Fjordkraft igjen.
Hei Lasse, og takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi pris på. Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Jeg har forståelse for at en oppjustering fra 700,- til 1399,-/1799,- føles voldsom, men det gjøres for at du ikke skal opparbeide deg en for stor minussaldo hos oss. Jeg forstår det slik at det ikke har kommet godt nok frem hva tjenesten Full Kontroll faktisk innebærer, og det beklager vi. Det er svært viktig at det kommer godt nok frem at dette ikke er en fastprisavtale. Jeg håper dette var oppklarende, og ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Syntes regningene på strøm var litt høye i sommer så jeg sjekket litt nærmere. Viste seg at siden jeg fikk AMS måler har fjordkraft stipulert forbruket mitt hver mnd I tillegg til dette har de også satt på en stipulert pris per kwh som er mye høyere enn faktisk. Viser seg da altså at jeg har betalt mange mange tusen for mye siden jeg fikk AMS måler. Kontakter så kundeservice som sier at dette får de ikke gjort noe med og de vet heller ikke når det eventuelt blir fikset. 8 mnd med feil avlesning og feil pris, tenke seg til i 2019. Hvordan kan ett selskap lovlig holde på slik?. Etterlyser andre tiltak vi forbrukere kan ta i bruk annet enn å bytte selskap (noe som er selvsagt).
Hei Glenn, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg ikke innsikt i ditt kundebilde, og kan dermed heller ikke gi deg et konkret svar på denne saken. Jeg kan likevel svare litt mer generelt. Alt som har med strømmåleren din å gjøre er nettselskapets ansvar, derunder også at målingene er riktige. Det er de som registrerer målingene fra AMS-måleren din, for så å videresende dem til oss slik at vi kan fakturere deg riktig for ditt strømforbruk. Hvis det er en feil på måleren din er dette noe som nettselskapet ditt må løse. Feilen kan dog også være at vi ikke greier å lese dataene som vi får tilsendt riktig. Da er det vår feil. Hva som er tilfelle her kan jeg ikke svare på, men det har du kanskje allerede fått svar på da du var i kontakt med oss? Det jeg likevel kan si med sikkerhet er at hvis vi har beregnet feil beløp på fakturaen din så vil vi rette opp i dette så snart vi får inn de korrekte målerdataene, med korrekt forbruk og korrekt strømpris. Om det viser seg at du har betalt for mye vil du få dette kreditert mot en fremtidig faktura, eller få en utbetaling fra oss. Jeg håper dette var til hjelp. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble stoppet i en avlukke til min faste matbutikk. Møtte på selgere med iPad på vei inn. Men på vei ut var de så aggressive på tilnærmingen at jeg ikke, etter gjentatte forsøk på å si at jeg ikke ville. Ble lovet at jeg skulle få gå hvis jeg signerte på «padden» dems. Og ble forsinket om at jeg ikke var bundet til noe ved å gjøre dette. Jeg hadde «bare» signert på å ha mottatt informasjon. Kom hjem og fikk etterhvert melding om at jeg hadde blitt kunde hos Fjordkraft. Ringte og sa ifra til mitt eget selskap. Som sa de skulle si opp for meg. Kontaktet selv fjordkraft og bekreftet. Flere dager senere fikk jeg melding om at jeg var fjordkraftkunde igjen. Holdt på å gå i taket. Da hadde de «trodd» at det var skjedd en feil og lagt meg til som kunde igjen. Uten å spørre meg om det stemte at jeg ikke ønsket å være kunde. De har også ringt om og om igjen for å få meg som kunde. Telefonterror. Takk for meg.
Hei Ingrid, og takk for at du gir oss beskjed om dette. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre. Når du i tillegg har opplevd rot etter at du har gitt oss beskjed om feilen er det ikke annet å gjøre enn å beklage, for slik skal det ikke være. Vi forstår godt at du er frustrert, og tar med oss tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk besøk fra en selger på døra, han sa at jeg skulle betale mindre enn det jeg betalte hos NorgesEnergi. Før pleide jeg å få regninger på rundt 500kr med netleie og strøm mens nå betaler jeg rundt 350-370kr. Meget fornøyd med dealen jeg fikk i tilegg så har jeg fått 3mnd gratis mobilabonnement med Telenor dekning til rimeligere pris. Anbefales på de sterkeste, har hatt dem nå i 6-7 måneder og har ikke merket noen endringer med avtalen.
Hei Alex, og takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Hvis det skulle være noe som helst du trenger hjelp med i fremtiden er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lokker mer løgn. Øker prisen hver andre mnd. Gikk fra 499 til 999 så til 1299 på 6 MÅNEDER. Er ingenting bra med dem og fortjener all dårlig omtale de kan få.
Hei Medina. Takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke har tilgang til noen opplysninger om kundeforholdet ditt må jeg kommentere henvendelsen din på generelt grunnlag, men jeg forstår det slik at du har hatt tjenesten Full Kontroll. Dette er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Jeg håper du vil kontakte oss på telefon, chat eller e-post dersom du ønsker mer hjelp angående dette. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har vært kunde hos Fjordkraft i mange år. For 12 mnd siden byttet jeg til en ny strømavtale (Online Spot, til kr. 0,- i fast månedsavgift og påslag på kr. 3,99). Ante fred og ingen fare frem til jeg tilfeldigvis logget meg på Min Side hos Fjordkraft og så at jeg hadde fått en melding der om prisjustering på avtalen (kr. 29,- i fast månedsavgift og kr. 5,49 i påslag) for halvannen måned siden. Kontaktet derfor kundeservice og spurte hvorfor jeg ikke hadde mottatt informasjon om prisjusteringen, siden Forbrukerrådet sier klart at dette skal varsles via SMS eller e-post for å være lovlig. Kundeservice fortalte at denne varslingen måtte jeg selv aktivere via Min Side (!). Dessverre kjøpte jeg ikke den forklaringen: De har allerede registrert både SMS, e-post og min fysiske postadresse, og jeg har ikke på noe som helst tidspunkt blitt instruert om at jeg selv må aktivere et prisvarsel for å bli varslet om denne typen endringer (min nye strømleverandør spurte meg for øvrig om dette umiddelbart da jeg bestilte strøm hos dem). Som et forsøk på å vise "god service" kunne Fjordkraft tilby meg de samme betingelsene som jeg hadde hatt i 6 ekstra måneder (men med måneders bindingstid!). Pris er en ting, men arrogansen som de valgte å vise her gjør at jeg heller går et annet sted for å kjøpe strøm!
Hei Geir, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har valgt å forlate oss. Det stemmer at vi sender prisvarslinger til innboksen på Min side, og at vi lar det være valgfritt om man ønsker å i tillegg få beskjed om dette på SMS og/eller e-post. Noen synes dette er for lite informasjon, mens da vi tidligere tilbød automatisk varsling på SMS/e-post var det mange som syntes det ble masete. Vi har derfor valgt å holde oss til Min side, og la de andre varslingsformene være valgfrie. For å møte konkurransen i markedet velger vi å tilby avtaler med svært lav pris. På sikt vil disse prises opp til et normalt nivå for å sikre lønnsomhet. Når den tiden kommer er det lurt å kontakte oss, akkurat slik du gjorde. Jeg beklager at du har oppfattet oss som arrogante. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, og vi tar med oss dette videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Her er ingen ting bra, rett å slett bare tull. Hadde en selger som ringte meg og skulle gi meg et fantastisk tilbud. Fikk beskjed om at de hadde fast pris en fast pris i måneden uavhengig mye jeg brukte. Jeg spurte åssen det fungerte og fikk beskjed om at jeg skulle levere tallene på strøm måleren så regnet de ut mye jeg hadde brukt på et år og det skulle bli delt opp i måneden. det ble da 1700,- pr mnd. Så spurte jeg, hva med hvis det viser seg at jeg har brukt mye mere en det var trodd jeg skulle gjøre? Da fikk jeg beskjed om at det var ingen problem, da ble bare prisen justert for neste år opp eller ned uti fra hva som passet med mitt forbruk. Helt supert tenkte jeg. Det er fear! Men det var selvfølgelig ikke det som skjedde. Så nå har jeg avsluttet forholdet og gått over til en annen leverandør, tror dere ikke de klarer å sende meg en regning på ca 6700,- for forbruk. jeg ringer inn for å høre hva som skjer, de gir meg beskjed om at de hadde regnet feil og jeg hadde brukt mere en de trodde så jeg måtte gjøre opp for det. Jeg spør hva med avtalen om fast pris. Da får jeg beskjed om at jeg må jo betale for det jeg har brukt. Så da blir jo alt bare svindel! Jeg fikk beskjed om at de ser på hva jeg har brukt på et år for å regne ut hva som er korrekt beløp for meg å betale, men i ettertid så kommer de å sier jeg må betale for forbruk utover det de har funnet ut at er korrekt beløp. Dette er bare for dumt og viser seg at de ikke var fornøyd med at jeg bytter og prøver å hale ut noen siste kr i fra meg.
Hei David, og mange takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Her høres det ut som det har oppstått en misforståelse rundt hvordan produktet Full Kontroll fungerer. Dette er nemlig ikke en fastprisavtale. Det stemmer at vi justerer fakturabeløpet hvis det skulle vise seg at du bruker mer eller mindre strøm enn forventet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette betyr likevel ikke at du "vinner" på å bruke mer strøm enn det vi har beregnet - vi opererer med et saldoprinsipp, slik at du alltid vil ligge over eller under forventet forbruk - og dermed også over eller under fakturert beløp. Tanken er at dette vil jevne seg ut gjennom året, siden man gjerne bruker mindre strøm om sommeren enn om vinteren. Bruker du du mer strøm enn forventet vil du opparbeide deg en saldo for strømmen du har brukt, men altså ikke enda betalt for. Da vil vi etter hvert oppjustere det faste beløpet ditt, slik at den bedre gjenspeiler det faktiske forbruket ditt og slik at du ikke blir sittende med en stor ubetalt saldo liggende på kundeforholdet ditt. Når du avslutter kundeforholdet ditt ser vi på din saldo og gjør opp for om du har betalt inn for mye eller for lite i forhold til det faktiske strømforbruket ditt. Dette forklarer sluttfakturaen som du har fått fra oss. Hadde tilfellet vært motsatt, og du hadde brukt mindre strøm enn forventet, ville du hatt et beløp til gode hos oss som du ville fått automatisk utbetalt når kundeforholdet ble avsluttet. Vi beklager at det har oppstått en misforståelse om hvordan dette produktet fungerer. Full Kontroll er ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste. Ved å fakturere et gjennomsnitt av årsforbruket ditt hver måned er tanken at man får en jevnere strømregning gjennom året, og at disse fakturaene dermed blir mer forutsigbare. Men man må fortsatt betale for all strømmen som man faktisk bruker. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble oppringt og lurt til å tro at min nye strømleverandør ikke hadde overført abonnementet mitt, deretter lurt til å godta 6 mnd bindingstid med Fjordkraft.
Hei Håvard. Dette høres ikke bra ut, og jeg vil virkelig beklage hvis du har opplevd dette hos oss. Dette skal ikke skje, og det er ikke en oppførsel som vi anser som greit. Jeg vet ikke hvem du er, så jeg kan dessverre ikke sørge for at du blir kontaktet av oss, men jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å ta kontakt med vår kundeservice. Fortell hva som har skjedd, og inkluder informasjon om når det skjedde. På denne måten kan vi ta dette videre inn i bedriften vår og informere den riktige ansvarlige. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble oppsøkt hjemme av dørselger som kom med mange lovnader om billigere strømpris og at jeg kom til å spare masse om jeg byttet til Fjordkraft. Dette var et tilbud som "ikke fantes på nett", og måtte derfor inngås direkte med selger. Jeg ville ikke inngå noen avtale uten å ha forhørt meg med andre, så derfor ble vi enige om at han skulle sende meg en mail, der jeg i løpet av fjorten dager kunne trykke på en knapp som sa at jeg ikke ville inngå avtale. Fikk aldri noen mail, men sms som sa "Takk for din bestilling av Fjordland garantistrøm osv.". Etter å ha forhørt meg med andre og lest omtaler på nett, fant jeg raskt ut at dette ikke var noe jeg ville gamble på, så sendte straks angreskjema. Forhåpentligvis blir det behandlet raskt og uten problemer.
Hei Marte, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Jeg beklager at vår selger i dette tilfellet har fullført bestillingen uten ditt samtykke. Dette skal ikke skje, og jeg har full forståelse for at du opplever dette som ugreit. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice og opplyse om hva som har skjedd, samt når og hvor hendelsen fant sted, slik at vi kan ta dette videre internt hos oss. Vi ønsker aldri at noen skal føle seg lurt etter å ha vært i kontakt med oss. Angreskjemaet vil du ikke få noen problemer med, det vil bli behandlet fortløpende. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Snakket med kunderådgiver som erkjente at de hadde rot/feil i faktureringen. Ble lovet å få e-post med oversikt over fakturaer og at purring og inkasso-omkostninger ville bli slettet. Jeg fikk ingen e-post. Jeg tok kontakt igjen en uke senere, og da fantes det ingen logg på samtalen eller skrevet noe som helst om samtalen. Fikk beskjed på å henvende meg til inkassobyrået å gjøre opp der. Det har jeg gjort, og omgående skiftet til ny utbyder. Borettslaget jeg er styreleder i har også avtale med Fjordkraft. Her avventer vi nå ny utbyder.
Hei Karen, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er veldig trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss, og jeg har full forståelse for at du synes dette er ugreit. Vi beklager det som har skjedd, og at du ikke føler deg tilstrekkelig ivaretatt. Slik skal det ikke være. Jeg kan forsikre deg om at vi ikke sletter kundelogger, men det kan nok tenkes at konsulenten du har snakket med har glemt å loggføre den første samtalen dere hadde. Dette skal selvsagt ikke skje. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft hevder de har den billigste strømmen. Derimot har aldri jeg hatt høyere kostnader enn da jeg byttet til Fjordkraft. Det antas at de avregner forbruket på en annen måte enn konkurrentene. I tillegg benytter de Kredinor som inkasso-partner. Det er grunn god nok til å holde seg unna!
Hei Haakon, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg kan forsikre deg om at vi ikke avregner forbruk på en annen måte enn konkurrentene våre. Det er det lokale nettselskapet ditt som er ansvarlig for måleravlesningene dine. Disse gjøres helt automatisk nå som de fleste av oss har fått AMS-målere, og nettselskapet ditt videresender disse avlesningene til oss. Det er disse avlesningene vi bruker når vi skal fakturere strømforbruket ditt. Siden jeg ikke vet hvilken strømavtale du har hatt med oss kan jeg ikke svare mer utfyllende enn dette, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post hvis du ønsker hjelp med fakturaen din. Vi vil veldig gjerne få lov til å rette opp i eventuelle misforståelser som har oppstått. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har alltid vært strømkunde hos Fjordkraft. Etter jeg byttet til et annet selskap ringte en selger fra Fjordkraft og ville ha meg tilbake som kunde. Fikk et "bra" tilbud av han. Han opplyste hva det ville koste hos det nye selskapet, og at det tilbudet jeg fikk var bedre. Jeg byttet tilbake til fjordkraft. Når første faktura kom fikk jeg meg et sjokk. Det var dyrere enn det jeg hadde forventet, samt et månedlig påslag. Anbefales IKKE!
Hei Alexander. Her må jeg bare beklage at avtalen du fikk fra oss ikke stod til forventningene. Jeg vet ikke hvilken avtale du har fått, men hvis det var en spotprisavtale må jeg informere om dette: Fakturalinjen på fakturaen din er en snittpris for hva strømmen din kostet gjennom måneden. Det vil si: Det blir presentert en snittpris for hele perioden. Siden alle med AMS-målere (altså de fleste av oss) nå får strømmen sin avlest per time, opererer man med en mye mer varierende spotpris gjennom døgnet og måneden enn det man gjorde før. En time kan spotprisen ha vært lav, mens noen timer senere kan den ha vært høy. For at vi skal slippe å sende ut en faktura på flere sider, med hver eneste timesmåling gjennom måneden og hvilken spotpris det var som var gjeldende i det tidspunktet, viser vi heller et gjennomsnitt. Om det er dette som er grunnen til at din faktura har fremstått som høyere enn forventet vet jeg ikke, men jeg tenkte det kunne være greit å nevne dette sånn i tilfelle. Et påslag er også helt normalt på alle spotpris-avtaler, for å dekke bl.a elsertifikater og andre avgifter. Hvis du ønsker mer informasjon rundt din konkrete faktura er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fakturerer for et mye høyere forbruk enn nettselskapet sender dem info om. Behandler ikke klager. De har stengt tilgangen min til Min side.
Hei Anne, og takk for tilbakemeldingen din. Dette høres veldig rart ut. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å kontakte deg for å høre hva det er som har skjedd i denne saken. Jeg vil derfor på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan finne ut av dette sammen. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De har registrert feil målernummer på meg, og sendte meg faktura med fakturagebyr. Jeg har bestilt faktura på mail uten fakturagebyr, men dette var egnorert. Deretter ringte sendte jeg mail ang. feil, som ble aldri besvart, og saken ble sendt automatisk til innkasso. Jeg ringte da og vi ble enig at målernummer er feil og kravet er feil. Etter en uke får jeg en ny faktura med samme feil målernummer og i tillegg Lindorff krav på forrige feil faktura. Forferdelig service, jeg måtte bytte til en annen strømsleverandør.
Hei Xenia, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg skjønner godt at det du beskriver oppleves som frustrerende. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som har skjedd i denne saken. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post hvis det er noe som er uklart eller virker feil. Vi vil veldig gjerne forsøke å rette opp i inntrykket som du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til Fjordkraft variabel strømpris etter å ha pratet med en av deres medarbeidere som sto på stand utenfor nærbutikken. I vinter ble strømregningen veldig høy, og jeg sjekket da strømprisene bakover i tid. Det viser seg at de har tatt en uforholdsmessig høy strømpris sammenlignet med hva prisen skal ligge på i mitt fylke (Troms). Kundeservice gir meg bare arrogante svar når jeg tar kontakt og vil ha en forklaring. Bytter strømleverandør, og da ringes jeg plutselig ned av Fjordkraft. Aldri mer det selskapet!
Hei Kristine, og takk for tilbakemeldingen. En variabel strømavtale gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Spotprisen svinger gjennom hele døgnet, og man vil dermed også oppleve større variasjoner. Som regel er spotprisavtaler rimeligere over tid, men noen kunder setter pris på større forutsigbarhet. Det blir dermed opp til kunden hva som vil veie tyngst av pris og forutsigbarhet. Vi vil selvsagt beklage at du føler du har fått arrogante svar fra vår kundeservice - slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft