Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke bli lurt av disse bandittene. Dårlig kundeservice, skjulte kostnader når du sier opp abonnementet. Jeg føler meg lurt.
Hei Reidar. Det er trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av oss. Siden jeg ikke vet hvem du er vet jeg heller ikke hva det er som har skjedd, men jeg vil likevel beklage at du har fått et så dårlig inntrykk av oss. Ingen skal føle seg lurt etter å ha vært kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis det gjenstår noe som er uklart eller om det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk nettopp en selger på døren, som mente jeg må ha Fjordkraft siden "alle andre " i borettslaget har det! For noe tull og tøys. Velger leverandør selv. Ikke hyggelig med dørsalg midt i middagstider. Har også blitt oppringt utallige ganger. Aldri Fjordkraft!
Hei Wenche, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi tar dette med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde besøk av selger fra Fjordkraft. Han tilbød billig kraft. Jeg sa nei til tilbudet. Noen dager senere fikk jeg SMS med ordlyden: Vi minner om bestilling av strøm hos oss. Du må svare JA på denne meldingen for å bekrefte. Snakk om frekk måte å gå fram på. Jeg anbefaler alle derfor å holde seg langt vekk fra Fjordkraft.
Hei Trygve, og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi skal opptre i en salgssituasjon, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post, og fortelle oss om når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundeservice er elendig. Lite løsningsorienterte. Dyre på pris. Tungvint å gjøre endringer
Hei Roberg, og mange takk for tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Siden jeg ikke vet hvem du er får jeg dessverre ikke kontaktet deg, men jeg håper du vil kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi får hjulpet deg med det du trenger hjelp til. Vi vil gjerne rette opp i inntrykket du har av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ikke respons på telefonen, chat svært treg og begriper ikke hvorfor man står i kø uansett og når man får stilt et spørsmål enten besvares det ikke og chat må startes på nytt.
Hei Øb, og takk for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi har hatt svært lange køer på telefonen de siste ukene, og det beklager vi veldig. Vi har tatt grep for å forbedre situasjonen, men vi er fortsatt ikke der vi ønsker å være. Vi håper å ha forbedret dette betraktelig i løpet av kort tid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Frarådes på det sterkeste. Alt handler om å dra ut det de kan av kroner, med å legge på forskjellige tilbud og lignende som du selv må plukke av for å ikke bli fakturert for. Nevner ingenting om at et påslag på 49 kroner som de kaller "Diverse" er en ekstra-kostnad for å sende i papirfaktura, før du leser dette på baksiden.
Hei Benjamin. Det stemmer at det koster 49 kroner å motta faktura i posten. Heldigvis er det lett å bestille fakturalevering per e-post eller via e-Faktura/AvtaleGiro. Når du betaler regningen fra oss første gang, vil du i mange tilfeller få spørsmål i nettbanken om å opprette Avtalegiro eller eFaktura. Hvis ikke kan du søke opp Fjordkraft som tilbyder i nettbanken din. Da kan du benytte et referansenummer som du finner på fakturaen din. Husk at det kan gå litt tid fra du inngår Avtalegiro eller eFaktura til avtalen trer i kraft. Merk at dersom du kun velger Avtalegiro, vil vi fortsatt sende deg en kopi av strømregningen din i posten og du vil bli fakturert for fakturabegyr på 49 kroner. Om du vil unngå å få fakturagebyr er det altså en forutsetning at du velger enten eFaktura eller e-postfaktura. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Av alle kundesentre vi kommer i kontakt med gjennom livet, er dette det verste jeg har opplevd. Sitte og vente i 30 min uten respons, tilbud om å bli oppringt, men da kun 1 tilbakering, som gjør at vi må være knyttett til mobilen hele tiden uansett! Min kontakt var anng. strøm, må jeg tilbake vedrørende mobil abonnementet tar jeg heller og skifter mobilleverandør. MAKAN!
Hei Bjarne, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi har utfordringer vedrørende telefonkøen vår for tiden, og det beklager vi veldig. Vi jobber for å få dette under kontroll, og det har heldigvis blitt betydelig bedre siden du la igjen denne anmeldelsen, men vi er enda ikke helt der vi bør være. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi jobber med saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft