Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig med trippelgarqnti når man blir syk. Synes appendiks er svært god pgså.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Trippelgaranti/ strømforsikring kommer godt med når skaden skjer, så veldig bra at du er fornøyd med den. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
ikke tro ett ord på det telefonselgere fra fjordkraft sier, endte opp med dobbel strømregning. bestilte Agrol 70 forutsigbar, denne skulle ha 0 påslag og en ren spottpris avtale og sikringsdelen var gratis, endte opp med regning på over 100 000 kr ekstra på gårdsbruket. Ingen løsning fra Fjordkraft, de sendte det bare rett til Innkasso
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklagt for at du har hatt en slik opplevelse med oss, vi kan dessverre ikke se enkelt saker her, men at gjerne kontakt med oss om du vil vi skal se nærmere på saken din. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Bestilt avtale med talkmore strøm til overtagelsesdato. Får beskjed av megler om å komme ned og signere papirer for å få nøkkel v/overtagelse. Får ingen informasjon fra selger om at jeg da signerer for leilighet, og at Fjordkraft skal levere strømmen til denne. Får til gjengjeld en vesentlig dårligere avtale enn det Talkmore leverte, uten å bli informert om dette i forkant. Fikk også beskjed av Fjordkraft at de hadde oppsigelsestid på strømavtalen. Sleipt, svindel, useriøst.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som det er skrevet under strømavtale med oss under overtakelsesprotokollen. Kan ikke du ta kontakt med oss så vi får gå nærmere inn på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Uklare svar.Hyggelige kundebehandlere,men vanskelig å få forklaring på e-poster mottatt fra fjordkraft
Hei, takk for tilbakemeldingen. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt for å undersøke saken videre, men ta gjerne kontakte med oss på telefon eller via facebook så kan vi kontakte deg for å løse saken. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig tjeneste og kundeservice. fikk ekstreme regninger etter de hadde satt oss over på en annen avtale uten godkjenning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se kundeforhold eller saker via her, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Flyttet begge strømavtalene mine, enda eg gav utrykkelig beskjed om at eg ville berre flytte 1 avtale, da eg hadde veldig god avtale med gudbransdal energi. Etterpå er dei nesten umulig å komme i kontakt med og, 14 dager etterpå så er fortsatt feil avtale flyttet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. Anbefaler at du ringe oss så snart du kan om du ikke har fått svar på saken din. Det er raskt å komme igjennom til oss nå. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Det er dessverre mang omtaler i negativ retning her inne. Det tyder jo på at nye kunder ikke bryr seg om det som tidligere (som meg) og eksisterende kunder skriver. Jeg gjorde dessverre det samme selv. Jeg ble lovet et helt annet produkt enn det jeg fikk. Når jeg ved flere anledninger kontaktet kunderådgivere, ble jeg hver gang oppfordret til å beholde avtalen. Til slutt tok Fjordkraft kontakt og sa at de avsluttet avtalen, fordi de så at den nok ikke ble helt slik de hadde sett for seg. Jeg forstår at man kan gjøre feil og at et produkt ikke blir helt som forutsatt, men dette mener jeg dreier seg om uærlighet og villedning. At kundesenter gang på gang oppfordrer til å beholde avtale, helt frem til Fjordkraft selv avslutter den, vitner om hvilken hjelp kunderådgiverne er. Et selskap som opererer på denne måten håper jeg folk holder seg unna - jeg blir hvertfall aldri kunde der igjen! Steinar
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforhold, avtaler eller din sak her, så kan vi ikke gå spesifikt inn på saken din. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss. Det siste året har det vært mye endringer i strømmarkedet noe som har gjort at en avtale vi anbefalte i fjor vår/sommer ikke er like gunstig i vinter. Det er derfor å anbefale at en kunde tar kontakt med oss flere ganger i året når markedet svinger så mye. Slik at vi raskt kan gjøre endringer på deg. Variable avtaler som endrer pris blir først varslet ut til kunder, her står det også informasjon om hvordan du kan sjekke avtalen din og evt endre. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.