Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
kompetangsen virker.alle jeg har pratet med forteller meg hva som er best for meg
Hei, Arild! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid det. Kjekt at du er fornøyd med hjelpen du har fått, vi er utrolig stolte av det fantastiske kundesenteret vårt. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft har en enkel og brukervennlig app som gjør det lett å følge med på både strømforbruk, faktura og div kundefordeler!
Hei! Tusen takk for tilbakemelding. Vi sitter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft
Har aldri hatt noen klatt med selskapet med overføring av strøm. God servis og opplysninger.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding og at du tar deg tid til å svare oss :) Ønsker deg en god dag videre! Hilsen oss i Fjordkraft
Har tre målepunkt, naust, hytte og hjemme. Da har jeg altså betalt for «trippelgaranti» x3, dumme meg! Tror jeg skifter strømleverandør nå!
Hei! Trippelgaranti er en valgfri tjeneste du kan ha, som er koblet opp mot målernummer. Dersom en har flere målere kan en velge om en skal ha tjenesten på alle målerene eller kun noen. Trippelgaranti fungerer som en ekstra trygghet i hverdagen dersom en skulle bli sykemeldt, arbeidsledig eller lynet slår ned i boligen (dekker egenandel). Skulle en av disse hendelsene skje, er det en fordel å få dekket strøm og nettleie på alle målerene sine og ikke bare en. Du kan lese mer om tjenesten her: https://www.fjordkraft.no/om-oss/trippelgaranti/ eller kontakte vår kundeservice for mer informasjon. Ønsker deg en god dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft kjøpte opp min tidligere leverandør av mobiltelefoni. Det gikk greit en stund, så begynte jeg å motta papirfakturaer til en kostnad av 59 kr pr måned. I fakturaen står det at jeg kan se bort fra fakturaen fordi jeg har avtalegiro. Jeg får ikke dette til å gi mening.
Hei! Takk for din tilbakemeldig. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg likevel si at avtalegiro er en avtale mellom deg og banken om at beløpet skal trekkes ved forfall. Avtalegiro endrer ikke forsendeleses måte. For å slippe papirfaktura kan en endre til epostfaktura eller E-faktura. Hilsen oss i Fjordkraft.
har hatt avtale der i litt over et år har bare gode erfaringer så langt
Hei! Takk for din tilbakemelding og at du tar deg tid til å skrive til oss. Dette sitter vi pris på :) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft
Forstår ikke hvordan disse kan være så store. Eller så er det nettopp av den grunn de tillater seg å behandle sine kunder så dårlig. Det er skjulte kostnader rundt hver eneste sving, og det gjelder både mobil og strøm. Har latt meg overtale 3 ganger å gi dem en sjanse til, da de har hissige selgere som lover gull og grønne skoger, til tross for at jeg sier jeg ikke stoler på dem. Jeg har blitt skuffet hver eneste gang. Et selskap som baserer seg på manipulasjon og utnytting. Det er iallfall MIN erfaring, men du må gjerne skaffe deg din egen. Lykke til
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft