Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den verste dyreste el-leverandøren. Som jeg vet, bør energi være billigere fra år til år. Tross alt investerer vi i billigere løsninger for oppkjøp av energi!!
Har oppdaget at målernummeret ikke stemmer med det på fakturaen og har snakket med Fjordkraft flere gang er om dette. De mener det er Hafslund jeg må klage til, men ingen er villige til å påta seg ansvaret. Nu har jeg fått strømregninger som er mer enn tre ganger så høye som normalt, og dette skyldes forbruket til en annen abonnent. Har forsøkt å finne en mailadresse til Fjordkraft, men det eksisterer visst ikke. Jeg bor i et sameie med 286 sameiere. Jeg foreslår at vi bytter strømleverandør hvis ikke Fjordkraft klarer å rydde opp i dette.
De er absolutt best, kundeservicen er helt på topp
Fjordkraft varslet ikke fra om at Flyttemelding ikke fungerer. På grunn av dette måtte jeg betale strøm i gammel bolig en ekstra måned + pliktstrøm en måned i ny bolig. Når de forstod at jeg var misfornøyd med denne behandlingen valgte de å lukke øynene og håpe at problemet forsvant av seg selv. Jeg hørte ingenting mer fra de.
Gikk fra NorgesEnergi sin topp 10 garanti som jeg var super fornøyd med. Også kom jeg til Fjordkraft, første mnd sparte jeg 15 kroner «selgerne lovet meg å spare 1-300 kroner. Etter denne mnden gikk strømmen bare oppover jeg fant ut av at jeg betaler 120 øre på kilowatt. Han lovet meg ikke null påslag men hva skjedde? Et påslag på 5,99 øre per kilowatt. Tips til dere alle! ALDRI OG DA MENER JEG ALDRI bytt til fjordkraft. MAFIAKRAFT!
Fjordkraft lovet å være blant de billigste. Da regningen kom var de blant de aller dyreste. Fjordkraft lokker kunder til seg med løgn og bedrag.
Har aldri vært borti en mer upålitelig leverandør på noen områder. En telefonselger som lover «alt» - gratis strøm første måned, varslinger ved endring i strømpris, ingen månedsbeløp, personlig tilgjengelig av selgeren nær sagt døgnet rundt ved evt. spørsmål. (Jeg skulle gjerne ha gjengitt navnet slik at andre er obs på denne selgeren, men ser at det bør unngås.) INGENTING av det som ble lovet klarte Fjordkraft å innfri, og man må bruke timesvis av tid på mail og telefon for å få dokumentere det man har krav på. Og det hjelper heller ikke om man har det skriftlig. Selv om selgeren bekreftet på sms at det ikke skal betales noe fast månedsbeløp får jeg bare beskjed på kundeservice at «det er ikke mulig». Avtalebrudd er det vel også noe som heter... Jeg har autotrekk på strømfaktura, men nå fikk jeg attpåtil først en purring og senere inkassovarsel på en regning som ble trukket i desember. Det hadde visst vært noe rot med utsendelse av fakturaer iflg Fjordkraft. Rot og uærlighet oppsummerer vel kort hvordan det har vært å være kunde hos Fjordkraft, så det anbefaler jeg ingen å prøve.