Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig tjeneste og kundeservice. fikk ekstreme regninger etter de hadde satt oss over på en annen avtale uten godkjenning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se kundeforhold eller saker via her, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Flyttet begge strømavtalene mine, enda eg gav utrykkelig beskjed om at eg ville berre flytte 1 avtale, da eg hadde veldig god avtale med gudbransdal energi. Etterpå er dei nesten umulig å komme i kontakt med og, 14 dager etterpå så er fortsatt feil avtale flyttet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. Anbefaler at du ringe oss så snart du kan om du ikke har fått svar på saken din. Det er raskt å komme igjennom til oss nå. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Det er dessverre mang omtaler i negativ retning her inne. Det tyder jo på at nye kunder ikke bryr seg om det som tidligere (som meg) og eksisterende kunder skriver. Jeg gjorde dessverre det samme selv. Jeg ble lovet et helt annet produkt enn det jeg fikk. Når jeg ved flere anledninger kontaktet kunderådgivere, ble jeg hver gang oppfordret til å beholde avtalen. Til slutt tok Fjordkraft kontakt og sa at de avsluttet avtalen, fordi de så at den nok ikke ble helt slik de hadde sett for seg. Jeg forstår at man kan gjøre feil og at et produkt ikke blir helt som forutsatt, men dette mener jeg dreier seg om uærlighet og villedning. At kundesenter gang på gang oppfordrer til å beholde avtale, helt frem til Fjordkraft selv avslutter den, vitner om hvilken hjelp kunderådgiverne er. Et selskap som opererer på denne måten håper jeg folk holder seg unna - jeg blir hvertfall aldri kunde der igjen! Steinar
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforhold, avtaler eller din sak her, så kan vi ikke gå spesifikt inn på saken din. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss. Det siste året har det vært mye endringer i strømmarkedet noe som har gjort at en avtale vi anbefalte i fjor vår/sommer ikke er like gunstig i vinter. Det er derfor å anbefale at en kunde tar kontakt med oss flere ganger i året når markedet svinger så mye. Slik at vi raskt kan gjøre endringer på deg. Variable avtaler som endrer pris blir først varslet ut til kunder, her står det også informasjon om hvordan du kan sjekke avtalen din og evt endre. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Leverer strøm som alle andre strømselskaper, men oppleves som ekstremt pågående når man har valgt dem bort. Man føler seg presset i telefonen, og selger ble tydelig oppgitt og snurt når jeg takket nei til tilbudet hans.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for din opplevelse med oss, slik skal det så klart ikke være. Veldig bra du gir beskjed så vi kan ta det videre. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg fikk en regning i posten som jeg betalte da jeg trodde det var min. Når jeg senere fant ut at den ikke var til meg og at jeg hadde betalt noen andres reging ringte jeg til fjordkraft og ba dem om å få penger tilbake og de sa at jeg kunne få dette. jeg ventet en uke og hadde enda ikke fått penger tilbake så jeg ringte de opp igjen og da sa at de hadde betalt tilbake men ikke til meg. de betalte isdenfor tilbake til de som skulle ha betat regnigen i førsteomgag. Jeg har bevis på at jeg har betalt og ikke fått tilbake penger,men alikevel har jeg ikke fått penger tilbake. Hold deg unna dette selskapet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her inne. Håper saken din har løst seg, hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi kan se enkelt saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Via sms varsel om høyere avgifter på fastpris og påslag 100% per kWh time
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ved prisendringer sendes det varsling på min side og på valgt varslingsmetode (epost eller sms). Vi får ikke opp kundebilde eller din sak her inn, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se spesifikt på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
.Snakket med selger, men han nevnte ingenting om at de kun opererer med 1 mnd prisgaranti. Og jeg glemte helt å spørre. Det er jo min feil. Synes de kan informere om det. Svipp, så bytter vi strømleverandør igjen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Selvom det ikke er prisgaranti i mer enn 1 mnd, så betyr det ikke at prisene endres etter 1 mnd. Vi følger fremdeles vanlige vilkår med at vi må informere 30 dager i forkant før en avtale endrer priser. Det er ikke normalt at en spotpris avtale endrer priser ofte, skulle det skje skal kunde informeres i god tid. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.