Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalen ble endret til en 5(!) ganger så dyr avtale. Info om dette er de pliktig å sende direkte til meg. Det ble gjort på side 5 i noe som framstod som en skrytebrosjyre til egne kunder. Slike ting tar jeg meg ikke tid til å lese. Derimot har jeg fått info utformet som brev når Fjordkraft har noe de ønsker du skal lese, eksempelvis at jeg nå snart får strømregningene fra Fjordkraft i stedet for BKK. I tillegg har de også solgt meg MYE dyrere avtaler gjennom Expert, kamuflert som "du får 200 i avslag på produktet ditt, hvis du binder avtalen din hos Fjordkraft i 3 måneder. Gud, jeg må være naiv...! Er dette blitt normen i strømmarkedet?
Jeg hadde Fjordkraft spot avtale. En mann ringte meg opp fra Fjordkraft og ville gi meg en bedre avtale på strømmen. Han ga meg en variabel avtale som var langt dårligere enn den avtalen jeg hadde fra før. Jeg sa nei at jeg ikke ønsket å bytte avtale, takket for samtalen og la på. Rett etter samtalen fikk jeg en tekstmelding der det sto at de takker for min bestilling og jeg måtte svare ja om jeg ville ha dette produktet. Jeg svarte ikke på meldingen siden jeg ikke skulle ha det. Et par timer senere kom det takk for din bestilling av pakken, uten at jeg hadde svart eller noe. Jeg kontaktet kundeservice og damen jeg pratet med sa at hun byttet meg tilbake til den gamle avtalen jeg hadde. Når jeg fikk fakturaen for den mnd står det at avtalen ikke har blitt endret og jeg forsatt sto på den dårlige avtalen jeg aldri har sagt ja til. Jeg kontaktet fjordkraft igjen for å få fikset opp i dette. I stedet for at jeg skulle fått omgjort fakturaen til spot prisen fikk jeg latterlige 100kr avslag på neste faktura!?
Er klar over at man må følge med avtalene sine, men det blir ikke alltid til i en hektisk hverdag. Oppdaget tilfeldig at vi hadde en gammel strømavtale med Fjordkraft med uheldig prising (i praksis dobbel spotpris). Har fått en rekke "Fjordkraft fordel" e-poster ila. kundeforholdet (shoppingrabatter), men ikke noe info om at vi kunne få en bedre avtale. Nå har vi vært melkeku lenge nok og bytter.
Jeg byttet strømleverandør pga dårlig kundebehandling. Fjordkraft maser utrolig på sine kunder, via meldinger, mailer og tlf. Hvis man har ringt dem, blir man automatisk oppringt der man blir spurt om å vurdere samtalen. De ringte hele 5 ganger på en dag for å få meg som kunde til å bli værende hos dem da jeg valgte å bytte. Jeg tror jeg mottok opptil 10 sms på en dag, da jeg ble kunde. Dette er jo helt uholdbart.... I tillegg kommer det flere brev i posten med div nyheter som f. eks: "Vi har slått sammen regningen fra nettleie og strøm i en regning" uten at man som kunde har bedt om dette... Glad for å ikke lenger være kunde der.
Billig strømleverandør, hatt de i ca 2 år nå! Har sjekket priser andre steder men fjordkraft er biligst.
Vi har brukt fjordkraft i flere år uten at det har vært noe tull. Vi har flyttet og fått flyttepakker, endret avtaler etter ønske og det har vært helt uproblematisk. Kundeservice har svart tilfredsstillende når det har vært noe og fakturaer har alltid vært oversiktlig og lett å kontrollere. Alltid betalt på etterskudd. Ingen "sjokk-fakturering" som noen selskaper driver med.
A salesman visited us on door and presented offer. After knowing we have agreement with other company for several years, he suggest to change company every second year. We very suspect and asked to send offer by email and decide later. After some days, we got email informing we are already their customer!? Sent email and sms nearly everyday asking reading of power-meter, until they got one we sent to BKK. We are given an agreement without asking. Leaving bad impression... First bill was higher than we had with previously company. Slow response on Chat. I got different answers on the same question depending which personnel online, seems not professional. Cant believe such large company drives to this direction.