Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngått avtale om fastpris. De har lagt seg godt under gjennomsnittsforbruk i året fra første dag. Fra første faktura fikk jeg da første etterslep på betaling. Resultat - jeg har etter 3 år, fått et etterslep på betaling på nesten kr. 8000,-!!! Påstår at jeg har en betalingsordning, at det var årsaken... Ba om å få kopi av den avtalen undertegnet av meg. Da var plutselig betalingsordningen samme som fastpris! Fikk beskjed om at jeg måtte ha sjekket fakturaene, som jeg ikke får opp på min side! (ipad) - er dette bevisst?
Styr langt unna dette selskapet hvis du vil ha oversikt og orden på avtalen din. Vanskelig å følge med på hvilken avtale som man har hvis en ikke følger med. Tegnet "Prismatch" og ble etter en stund flyttet over på et annet dyrere abbo. De har heller ikke fastpris, for de som vil ha det. Anbefaler alle å ha med dette punktet i en avtale: " Strømavtalen gjelder inntil den blir sagt opp av en av partene"
Insisterende kundeservice, manglende løsningsdyktighet, gjør det som er enkelt for dem og ingen beklagelser om de gjør feil.
De er så rimelige at man Kan ikke bytte. Meget fornøyd
På telefon ble jeg lovet avtale som ble ikke gjeldende siden jeg hadde det ikke skriftlig. Så ble jeg sittende med veldig dyr strømregning.
Ring tilbake-metoden er ubrukelig. De sender mld etter en stund hvor de skriver at de har ringt tilbake og ikke fått kontakt. Jeg har sittet ved telefonen hele tiden og også sjekket om jeg har fått ubesvart anrop. De har ikke ringt... dette har skjedd 3 ganger. Har nå sittet i 45 min i kø på telefon, uten svar. Dette er håpløst.. har sendt Mail nå, håper de svarer der
Vi hadde avtale om såkalt "prisgaranti", men det eneste den avtalen garanterer er at det er bra pris for fjordkraft sin del. Og den såkalte "prismatch"-garantien deres er heller ingenting verdt. Vi forsøkte å henvise til at vi på en annen bolig med annen leverandør hadde mye billigere strøm per kwh i januar enn regninga fra fjordkraft for januar. Da fikk vi til svar at prismatch garantien gjaldt kun løpende priser, så dvs at man måtte ringe/maile inn til kundeservice løpende om kwh pris til konkurrenten for å få den prisen på deres regning..! Det går jo ikke ann å holde på sånn å løpende måtte sjekke og informere om billigere kwh pris for å bruke "garantien" deres. Konklusjon: Mye dyrere enn alternativene og misvisende "garantier", så vi har byttet!