Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalen som de lokker med vare bare i 12 mnd så endre de den uten å informere om det og regninger bare går opp for hver gang.
Var nok litt for naiv og stolte på dørselgeren som forklarte av jeg fikk lavere strømpris, prisgaranti og makspris. Sjekket og signerte avtale på ipad, men fikk ikke avtalen på mail som avtalt. Endte opp med en pris som var over 10øre/kwh dyrere enn eksisterende avtale med annen leverandør. Abonnementet ble sagt opp etter 2 måneder.
Hei Ørjan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Våre selgere skal ikke love at man får en lavere strømpris hvis dette ikke er tilfelle, så dette beklager vi.Vi setter stor pris på at du gir oss beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft
3 ganger prisregulert på 20 mnd. Årlig forbruk 15000 kwH fast og fornybargaranti. Som i utganspunktet ved inngåelse var 100 % vannkraft men dette blitt endret iløpet av årene. Ved andre gang endring måtte jeg klage: feil i utregning fikk jeg forklart- dobbel pris og den ble redusert kraftig. Fikk etter entid dog automatisk avregning grunnet for meget innbet. 3 gang kom nå 8 mnd etter og skal 40 prosent økning. Dette gidder jeg ikke klage på. Dem skal ha mere enn 500 mere enn konkurrent som også leverer fastpris på kraft fra Svorkas vannkraftverk. 6000 spart Om noen ikke vet dette fra før så har strømkunder i Norge uten opprinnelsegaranti subsidiert strømkunder i utlandet. Fjordkraft har tapt seg kraftig på både pris, kommunikasjon og kundeservice. Synd
Hei Børre, og takk skal du ha fortilbakemeldingen. Det er leit å høre at du er såpass misfornøyd med oss. Dette tar vi med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Legger automatisk til en såkalt "trippelgaranti" til 548 kr i året. Fullstendig unyttig tjeneste som er gratis de første 3 månedene og deretter belastes i den detaljerte fakturaen. Ble belastet 1 år før jeg oppdaget dette. Helt avvisende kundeservice. Åpenbart at de spekulerer i dette som en skjult måte å øke prisen. Styr unna!
Hei Henrik, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av oss, for det er ikke vår intensjon å lure kundene våre. Det må jeg bare beklage. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke se hvordan du ble kunde hos oss, og dermed heller ikke hvor vi ev. har vært uklare når Trippelgaranti har blitt lagt til på strømavtalen din. Hvis du har muligheten til å konakte oss på telefon, chat eller e-post, og videreformidle klagen din til oss på denne måten, får vi sjansen til å se nærmere på hvor det er vi har forbedringspotensiale. Du skal uansett ha takk for at du gir beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De introduserer stadig nye type avtaler, og da blir eksisterende avtaler gradvis justert dyrere og dårligere. Dette er rett og slett lureri der de satser på sløvhet og lite "våkne" kunder.
Hei Ronny, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi sender varsel til alle kunder inne på Min side før vi gjør endringer på en strømavtale, og man kan også få varsel på SMS eller e-post om ønskelig. Ved prisendringer varsles kundene minst 14 dager før endringen trer i kraft. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt god nytte av eurobonus avtalen og alltid kommet godt ut av det etter kontakt med kubdeservice. Det ender alltid opp i min favør. Har vært kunde lenge, godt forståelige fakturaer med grafer og historikk. Gikk over til Agva en kort stund for å spare noen kroner men der ble det bare irritasjon og negativ overraskelse samt dårlig kundeservice. Tilbake til Fjordkraft selv om jeg må vente et år for å få igjen Eurobonusavtalen.
Hei Yngvar, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. EuroBonus-avtalen vår er svært populær, og vi har kampanjer på den med jevne mellomrom der man kan få ekstra mange poeng når man bestiller avtalen. Så her er det bare å holde øynene åpne. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg var kunde hos Fjordkraft og fikk vite at de har slettet meg fra abonnenten uten jeg har sagt opp abonnementet min og fått dyrt strømregning fra Hafslund... Svindel strømleverandør og anbefaler ikke
Hei Hamed, og takk for tilbakemeldingen. Siden bytt.no er anonymt har jeg ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd her, så jeg må svare deg på generelt grunnlag. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis noe er uklart angående det tidligere kundeforholdet ditt til oss, eller hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft.