Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
vært kunde i mange år, både strøm og mobil, hyggelige kundebehandlere og gode priser.
Har dyr strøm nå. Snakket med kundeservice. Ønsket å bytte leverandør, men veileder sa han skulle gi meg best mulig avtale. I etterkant ser jeg at hyttestrøm i Valdres er 1 krone billigere enn min avtale på bolig. Dette er frekt.Nå skal jeg bytte leverandør, men sliter med å finne den beste avtalen. Sjekker på nett, og håper på god hjelp der. Lykke til all dere som ønsker billigere strøm. Kraft selskapene lager avtaler som bevist lurer oss. Dette må det bli slutt på. La staten overta kraft produksjonen, og gi oss strøm til en fastpris alle kan leve med. Godt under 50 øre per kilowatt. Da blir pris problemet borte !!!! STATEN MÅ OVERTA KRAFTEN.
Jeg har hatt webspot i flere år. En fin avtale med noen få øre påslag og ingen fastpris. I juni ville de nå overføre meg til en dyrere avtale, med 39 kroner i fast pris + økt påslag. Jeg spurte om jeg ikke kunne beholde webspot, men de sa da at denne avtalen skulle avvikles, og at de har kuttet ut Prismatch. Har nå byttet til Gudbrandsdal Energi, som det viser seg er en bedre avtale enn den jeg har i Fjordkraft. De garanterer også prisen i 12 måneder. Men i dag, 31. mai fikk jeg plutselig en oppringing fra Fjordkraft om at de kunne tilby meg en bedre avtale. Tolker dette som at flere enn meg nå har flyktet fra denne nå dyre avtalen. Jeg har vært en tilfreds kunde i Fjordkraft fram til denne endringen skjedde. Men nå skal det mye til før jeg kommer til å vurdere dette selskapet igjen. Som det gjelder i alle kundeforhold: "Lojalitet skal ikke misbrukes og bli tatt som en selvfølge."
Vi har vært lojale kunder hos Fjordkraft i mange år, men nå økte de plutselig prisen. Ingen sympati å spore da jeg ringte til kundeservice for å få et bedre tilbud. Følgelig har jeg nå byttet til et annet selskap og sparer dermed mer enn tusen kroner per år.
Hei, Hjalmar! Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding, det er synd å lese at du ikke er fornøyd. Fra tid til annen må vi oppdatere avtalene våre, og i forkant av årets sommer gjorde vi en opprydding av avtalene våre for å gjøre utvalget enklere for kundene å sammenligne. Vi håper du gir oss gir oss en ny sjanse, ikke nøl med å ta kontakt med kundesenteret vårt igjen, så er jeg helt sikker på at vi finner et avtale som passer deg. Husk at du også får 2% Trumf-bonus for det du betaler for strømmen din (etter strømstøtte er trukket fra), som du ikke får hos noen andre strømleverandører. Ønsker deg uansett en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Hyggelig og god kundeservice når det er behov for det!
Hei, Cecilie! Takk for den fine tilbakemeldingen, vi er utrolige stolte av vårt flotte kundesenter, og setter stor pris på at du også er fornøyd. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Ok, enkelt å greit med nettleie og forbruk på en regning
Heisann! Takk for tilbakemeldingen din, kjekt å se at du stort sett er fornøyd med opplevelsen din som kunde i Fjordkraft. Husk at du kan spare ekstra mye penger ved å aktivere Trumf-sparing på strømmen din, da får du 2% av det du betaler for strøm til Fjordkraft (etter strømstøtten er trukket fra), rett inn på din Trumf-konto. Dette kan enkelt aktiveres på Min Side. Husk også at du kan sammenligne strømavtalene våre på fjordkraft.no, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om du trenger hjelp til å finne riktig avtale for deg. Ønsker deg en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Veldig fornøyd med appen som gir god oversikt slik at vi kan styre forbruket. Også veldig fornøyd med fastprisavtale vi hadde de siste månedene i 2021. Vi sparte mye penger på dette.
Heisann, Jens! Så kjekt at du har spart penger på fastprisavtalen, det liker vi å høre. Takk for den fine tilbakemeldingen, ikke nøl med å ta kontakt med oss om du trenger veiledning til å finne riktig strømavtale for deg etter fastprisen din går ut. Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft