Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri vært borti en mer upålitelig leverandør på noen områder. En telefonselger som lover «alt» - gratis strøm første måned, varslinger ved endring i strømpris, ingen månedsbeløp, personlig tilgjengelig av selgeren nær sagt døgnet rundt ved evt. spørsmål. (Jeg skulle gjerne ha gjengitt navnet slik at andre er obs på denne selgeren, men ser at det bør unngås.) INGENTING av det som ble lovet klarte Fjordkraft å innfri, og man må bruke timesvis av tid på mail og telefon for å få dokumentere det man har krav på. Og det hjelper heller ikke om man har det skriftlig. Selv om selgeren bekreftet på sms at det ikke skal betales noe fast månedsbeløp får jeg bare beskjed på kundeservice at «det er ikke mulig». Avtalebrudd er det vel også noe som heter... Jeg har autotrekk på strømfaktura, men nå fikk jeg attpåtil først en purring og senere inkassovarsel på en regning som ble trukket i desember. Det hadde visst vært noe rot med utsendelse av fakturaer iflg Fjordkraft. Rot og uærlighet oppsummerer vel kort hvordan det har vært å være kunde hos Fjordkraft, så det anbefaler jeg ingen å prøve.
Lurer deg ved med garantert fornøyd eller pengene tilbake. Men med liten skrift i avtalen som er vanskelig å se står det at man kun får tilbake fastbeløpet på 39kr i mnd. De satt opp prisen til 96 øre!!!! Har fått helt sinnsyke strømregninger. Svindel. Kommer til å fortsette å kjempe nebb og klør for at dette firmaet ikke skal få svindle flere kunder. Er ikke behjelpelige og kommer kun med standardsvar.
Jeg ble kontaktet av en selger på gata i Oslo. Jeg fikk tilbud om en strømavtale til spotpris. Selgeren presiserte at det ikke ville være noen tillegg i prisen og at jeg kun ville betale et fastbeløp på kr 19 per måned. Det samme ble bekreftet per e-post. Fjordkraft har i stedet fakturert meg meg en pris LANGT over spotpris. Fjordkraft sier nå at selgeren løy, har opprettet en klage på vedkommende, men refunderer meg ikke det jeg har betalt for mye. I stedet skylder selskapet på selgeren, som om vedkommende er et enkteltstående tilfelle. Min anbefaling er at du unngår Fjordkraft.
Denne avtalen ble beskrevet som god da det kun er 19,- fast og 0 i påslag. Etter å ha skrevet avtalen tok jeg kontakt med kundesenteret da jeg ikke kom inn på min side. Hun sier da at markedspris er å foretrekke og vi blir enig om å endre avtalen. Hun sier at hun har denne selv. Kommer igjen i kontakt med selger som sier at det blir veldig dyrt med markedspris og endrer så til spot. Jeg etterlyser skriftlig informasjon om avtalen, men får beskjed om at den ikke ligger ute på nettet da den er en spesialavtale. Jeg kan ta kontakt med selger 3 uker etter inngåelse for da vil de begynne leveransen. Får ikke informasjon om angrerett og 2 ukers frist. Undersøker en del på egen hånd og sender mail om at jeg angrer og avslutter avtale innen angrefristen. Både kundeservise og selger var hyggelige derfor to stjerne.
Lav pris i starten for deretter å skru opp prisen kraftig. Ønsker ikke et selskap der du må følge med på prisen hver måned. Belønner ikke trofaste kunder.
Har både strøm og mobilabonnement og er svært godt fornøyd.. Meget bra kundeservice som er lett å få tak i..
De har min mailadresse, men gir bare beskjed om endringer i pris på "min side." Er det i håp om at en ikke følger med der. Har selv fått to prisøkninger, hvorav 'en er varslet i nevnte forum. Ved kontakt med kundeservice skylder de på offentlige myndigheter, - ingen selvkritikk.