Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft sier selv opp avtalen de ikke er fornøyd med. Dette er ikke akseptabelt !!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, ta gjerne kontakt med oss så kan vi se nærmere på din sak. Dersom en avtale endres blir det sendt ut informasjon til kunden i forkant etter vilkårene. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Når jeg går inn på appen får jeg nesten alltid beskjed om enklere og billigere strøm. Det tar veldig lang tid og sjeldent jeg kommer inn og ser forbruk, puls og hva strømprisen er akkurat nå, altså den siden som er mest interresant for meg. Hvorfor? Mvh Tom
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det hender så klart at det kan være rusk i maskineriet, men appen skal fungere raskt og gi deg informasjonen du trenger på kort tid. Kan du ikke ta kontakt med oss så kan vi se på saken din? Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Hva er det som gjør at mange nordmenn er så naive og lettlurte? Fjordkraft hadde for et par år siden over 700 000 kunder og var derved Norges største strømselskap. Etter omtalene jeg leser her på Bytt.no og egne erfaringer så er dette helt uforståelig! Er det all markedsføringen og agressive selgere som lurer folk til å bli kunde hos Fjordkraft? Selskapet er langt fra billigst og har en elendig kundeservice. En god spotprisavtale skal kun bestå av strømpris og maks. kr. 49 i fast månedsavgift (finnes flere billigere). Fjordkraft tar i tillegg til månedsprisen på 49 kr. også et påslag på 4,9 øre pr. kwt. Påslaget høres lite ut men utgjør kr. 1225 i året ved et forbruk på 25 000 kwt. I tillegg må en regne med at de har lagt på div tillegg enten på egenhånd eller lurt kundene til å gå med på å betale for strømforsikring med 2 kr pr. dag og noe de kaller for Norsk Vannkraft med 11,9 øre pr. kwt. Flere jeg kjenner har betalt for slike tulle-tillegg som utgjør flere tusen kr. i året, i lengre tid uten å være klar over det. Jeg har en klar anbefaling : Styr unna Fjordkraft!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har dette inntrykket og opplevelsen av oss. Vi jobber alltid for å bli bedre både når det kommer til app, konkurranse dyktige avtaler, organsiasjonsavtaler og levere god kundeservice. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Alt fungerte som det skulle og som forventet i app osv, men ser at prisen er noe høy.
Prisen virker grei. Fin app Lett å se hva man betaler for. Estimerer ganske riktig i appen.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, flott å lese at du liker appen vår :) Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Har hatt full kontroll gjennom Fjordkraft. Skal nå si opp. Viser seg at jeg har negativ saldo på kr 15000,- 🥵
Hei! Takk for din tilbakemelding. Forutsigbar betaling er en betalingsløsning hvor du betaler inn et fastbeløp i måned basert på ditt forventende årsforbruk også trekker vi ditt faktiske forbruk fra din innbetaling. I noen måneder, typisk vinter halvåret, vil en bruke mer strøm og nettleie enn det fastbeløpet dekker, dette skaper en minussaldo. På sommerhalvåret er prisene lavere, vi bruker mindre strøm og mer av det fastbeløpet du betaler inn går til å dekke saldo, slik at saldo går mot null og evt pluss til vinteren. Du kan alltid se din saldo på faktura side 1. Vi kan ikke se enkelt saker her, om du ønsker å se nærmere på din sak så ta kontakt med oss. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Ble kunde 19 des. Hadde da tibber og ble lei av å forskuddtere for strøm. Selger ville gi meg ett bedrift abm på strøm, på ett foretak som ikke er i drift, og på en annen adresse enn der jeg bor. Ble enig om att jeg ville ha strøm privat, og på riktig adresse. Og med riktig målerid. Dette skulle selger ordne. Jeg måtte bare bekrefte med ok på avtalen. Fikk en sms att første regning var forfalt, og faktura adressen var feil. Sto self på bedrift og en helt annen adresse enn der jeg bor. Prøvde flere timer å få kontakt å få byttet om på adresse og abm. Sendte Mail med null respons. Byttet vekk fra fjordkraft den 26 januar. Fikk for ca en mnd siden ny sms att faktura har forfalt, og vennligst betalt 11400kr prøvde igjen å få tak i dem, og fikk til slutt tak i en som sendte meg en faktura kopi. Og utsatt regningen forde jeg lurte på h a dette var for noe tull. Jeg skulle ikke vært på bedrift uansett, og fikk bruddgebyr... Etter flere samtaler og blitt lovet svar om hva som skjer blir jeg møtt av en så tungrodd system som ikke kan uttale seg om noen verdens ting. Det var laget en sak på dette, men får ikke gjort noe mer. Forfall er i dag. Så får bare betale det gebyret, og advare alle mot fjordkraft. Så 1,5 mnd kunde kom på nesten 30k så anbefales på det sterkeste ikke… og er du kunde. Bytt før du også sitter i saksa, for det er null hjelp å få på det elendige kundemottaket…
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her inne, så det anbefales at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen og finne en løsning. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft