Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Insisterende kundeservice, manglende løsningsdyktighet, gjør det som er enkelt for dem og ingen beklagelser om de gjør feil.
De er så rimelige at man Kan ikke bytte. Meget fornøyd
På telefon ble jeg lovet avtale som ble ikke gjeldende siden jeg hadde det ikke skriftlig. Så ble jeg sittende med veldig dyr strømregning.
Ring tilbake-metoden er ubrukelig. De sender mld etter en stund hvor de skriver at de har ringt tilbake og ikke fått kontakt. Jeg har sittet ved telefonen hele tiden og også sjekket om jeg har fått ubesvart anrop. De har ikke ringt... dette har skjedd 3 ganger. Har nå sittet i 45 min i kø på telefon, uten svar. Dette er håpløst.. har sendt Mail nå, håper de svarer der
Vi hadde avtale om såkalt "prisgaranti", men det eneste den avtalen garanterer er at det er bra pris for fjordkraft sin del. Og den såkalte "prismatch"-garantien deres er heller ingenting verdt. Vi forsøkte å henvise til at vi på en annen bolig med annen leverandør hadde mye billigere strøm per kwh i januar enn regninga fra fjordkraft for januar. Da fikk vi til svar at prismatch garantien gjaldt kun løpende priser, så dvs at man måtte ringe/maile inn til kundeservice løpende om kwh pris til konkurrenten for å få den prisen på deres regning..! Det går jo ikke ann å holde på sånn å løpende måtte sjekke og informere om billigere kwh pris for å bruke "garantien" deres. Konklusjon: Mye dyrere enn alternativene og misvisende "garantier", så vi har byttet!
Ble oppringt da jeg byttet til NorgesEnergi. Selger desinformerte om andres priser, fikk helt nok av dette foretaket.
Begynte bra, men ble dyrere en Fortum. Er vel slik med alle "billigselskaper".