Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Legger automatisk til en såkalt "trippelgaranti" til 548 kr i året. Fullstendig unyttig tjeneste som er gratis de første 3 månedene og deretter belastes i den detaljerte fakturaen. Ble belastet 1 år før jeg oppdaget dette. Helt avvisende kundeservice. Åpenbart at de spekulerer i dette som en skjult måte å øke prisen. Styr unna!
Hei Henrik, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av oss, for det er ikke vår intensjon å lure kundene våre. Det må jeg bare beklage. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke se hvordan du ble kunde hos oss, og dermed heller ikke hvor vi ev. har vært uklare når Trippelgaranti har blitt lagt til på strømavtalen din. Hvis du har muligheten til å konakte oss på telefon, chat eller e-post, og videreformidle klagen din til oss på denne måten, får vi sjansen til å se nærmere på hvor det er vi har forbedringspotensiale. Du skal uansett ha takk for at du gir beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De introduserer stadig nye type avtaler, og da blir eksisterende avtaler gradvis justert dyrere og dårligere. Dette er rett og slett lureri der de satser på sløvhet og lite "våkne" kunder.
Hei Ronny, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi sender varsel til alle kunder inne på Min side før vi gjør endringer på en strømavtale, og man kan også få varsel på SMS eller e-post om ønskelig. Ved prisendringer varsles kundene minst 14 dager før endringen trer i kraft. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt god nytte av eurobonus avtalen og alltid kommet godt ut av det etter kontakt med kubdeservice. Det ender alltid opp i min favør. Har vært kunde lenge, godt forståelige fakturaer med grafer og historikk. Gikk over til Agva en kort stund for å spare noen kroner men der ble det bare irritasjon og negativ overraskelse samt dårlig kundeservice. Tilbake til Fjordkraft selv om jeg må vente et år for å få igjen Eurobonusavtalen.
Hei Yngvar, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. EuroBonus-avtalen vår er svært populær, og vi har kampanjer på den med jevne mellomrom der man kan få ekstra mange poeng når man bestiller avtalen. Så her er det bare å holde øynene åpne. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg var kunde hos Fjordkraft og fikk vite at de har slettet meg fra abonnenten uten jeg har sagt opp abonnementet min og fått dyrt strømregning fra Hafslund... Svindel strømleverandør og anbefaler ikke
Hei Hamed, og takk for tilbakemeldingen. Siden bytt.no er anonymt har jeg ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd her, så jeg må svare deg på generelt grunnlag. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis noe er uklart angående det tidligere kundeforholdet ditt til oss, eller hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Virkelig den verste kundeservicen jeg har vært borti. De svarer høflig men bare roter.
Hei Christina, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, e-post eller chat, og vis gjerne til denne anmeldelsen på bytt.no. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke kontakte deg direkte. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Masete dørselger på kveldstid, jeg sa tilslutt ja til at han kunne sende meg tilbud på mail. Tilbudet dukket aldri opp, men et par uker senere viser det seg at jeg ufrivillig har blitt kunde hos Fjordkraft. Ingen informasjon, angreskjema e.l. er mottatt slik loven krever. Jeg kommer aldri til å ha et kundeforhold til en bedrift som driver på denne måten.
Hei Erik, og takk for at du gjør oss oppmerksomme på dette. Dette er ikke en oppførsel som vi aksepterer fra våre selgere. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post og gi oss mer informasjon rundt dette, slik at vi kan ta dette videre. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss, for dette er ikke slik våre selgere skal opptre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke bli lurt av disse bandittene. Dårlig kundeservice, skjulte kostnader når du sier opp abonnementet. Jeg føler meg lurt.
Hei Reidar. Det er trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av oss. Siden jeg ikke vet hvem du er vet jeg heller ikke hva det er som har skjedd, men jeg vil likevel beklage at du har fått et så dårlig inntrykk av oss. Ingen skal føle seg lurt etter å ha vært kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis det gjenstår noe som er uklart eller om det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft