Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gikk på limpinnen og takket ja til 500kr rabatt ved varekjøp hos Power. De garanterte at Fjordkraft var billigst uansett hvilken avtale jeg hadde fra før. Jeg hadde GE spot. Ved nærmere sjekk viser det seg at når alle gebyr og avgifter er tatt med så var Fjordkraft dyre, svært dyre. Hoppet av avtalen og fikk en sluttregningen på 2273kr for 1703kwh. Den skal dere få forklare da den er ubegripelig for meg. Mitt råd: Ligg unna tilbudet fra Power. Powerspot.
Hei, Jos. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Uten at jeg vet detaljene her, kan jeg nok med sikkerhet si at her har selgeren hos Power tatt seg noen friheter når han har solgt deg inn på denne avtalen. Vi gir selgerne en veldig tydelig opplæring i hvordan denne avtalen skal beskrives, og det er på ingen måte greit å si at Fjordkraft er billigst uansett hvilken avtale du hadde fra før. Tusen takk for at du ga oss beskjed om dette, det er allerede meldt videre til vedkommende som er ansvarlig for opplæringen inn mot Power. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg inngikk strømavtale med Fjordkraft. Dagen etter fikk jeg et bedre tilbud fra en annen strømleverandør, og benyttet angreretten min overfor Fjordkraft. Samme dag fikk jeg skriftlig bekreftelse fra Fjordkraft på at de hadde mottatt angrerett skjemaet mitt, og at avtalen min med dem var kansellert. 10 dager senere henter Fjordkraft meg ut av avtalen med min nye strømleverandør, og oppretter en avtale med meg uten mitt vitende. Jeg får først vite at jeg har blitt kunde hos Fjordkraft da jeg får en opphørsfaktura fra strømselskapet jeg trodde jeg hadde avtale med.
Hei, Tor. Vi beklager at du har hatt denne erfaringen med oss. Så vanskelig skal det ikke være å angre en bestilling, så her høres det ut som det har skjedd en glipp. Siden vi ikke vet hvem du er er det vanskelig å si nøyaktig hva som har skjedd, men hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg er det bare å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Nå har de tatt galskapen enda et skritt lenger. Etter lovnader om VESENTLIG billigere strøm enn det vi hadde, og mye om og men etter å ha åpnet døra relativt sent fredag, godtok vi å få sendt et tilbud på mail. Like etter, men dog etter at Fjordkraft sin kundeservice har stengt for helgen, får vi bekreftelsesmail og SMS på både strøm og mobilabonnement. Jeg vet særdeles godt hva som ble sagt av en høy svensk selger i Tønsbergsområde, og vi inngikk overhode ingen avtaler om noen verdens ting. Horribelt at et selskap kan holde på sånn. Godt mulig de har gode strømpriser, men slike selskaper ønsker jeg ikke å bruke. Da ble det litt jobb med angrerettskjemaer og mailer i helgen. Takk til Fjordkraft.
Hei H, Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Slik skal vi ikke opptre, og dette er ikke slik vi ønsker at våre selgere skal oppføre seg i møte med potensielle kunder. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post og fortelle oss mer om dette slik at vi kan ta dette videre til den riktige ansvarlige. Vi vil gjerne vite hvor og når dette skjedde, og du kan også ta med det samme som du skriver her om samtalen mellom deg og selgeren. Vi er takknemlige for alle slike tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig oppsett av faktura med sammenblanding av tidligere fakturerte beløp og stipulerte forbruk selv om automatisk måler er installert og forbruk er innsendt manuelt. Forbruk som skulle vært fakturert til lavere pris i sommermånedene, blir på grunn av rot i systemene deres etterfakturert til dobbel pris i januar, februar og mars. Skulle få en kompensasjon for rotet på neste faktura i april - men fikk i stedet enda en etterbetaling grunnet stipulert beregning. Har betalt kr 8500 og kr 4700 og kr 6000 for 3 måneders forbruk - nesten like mye som jeg betalte i hele året før. STYR UNNA DETTE SELSKAPET
Hei Tom, Vi skjønner godt at dette oppleves som rotete. Det er likevel slik at alt som har med strømmåleren din, stipulering av forbruk samt og innsendte målinger å gjøre er ditt lokale nettselskap sitt ansvar. Vi må forholde oss til den informasjonen som vi får tilsendt fra dem, og hvis de sender oss uriktig informasjon vil også fakturaen fra oss bli feil. Vi har full forståelse for at dette oppleves som at det er vår feil - fakturaen kommer jo tross alt fra oss - men hvis avlesningene fra den automatiske strømmåleren din ikke stemmer så er dette utelukkende nettselskapet ditt sitt ansvar. Når vi mottar korrigert informasjon fra nettselskapet retter vi selvsagt også opp i dette i våre systemer, slik at beløpene blir riktige. Jeg kan dessverre ikke uttale meg angående kompensasjonen som du nevner, rett og slett siden jeg ikke vet hvem du er. Hvis du kontakter oss på telefon, chat eller e-post vil vi se nærmere på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selger fra Fjordkraft lurer og svindler kundene sine. Står og lyver deg rett opp i trynet på diverse informasjonsstand på kjøpesenteret og andre arenaer. Sier ting som overhode ikke stemmer med virkeligheten. Kun for å kapre kunder.
Hei Stein, og takk for tilbakemeldingen. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere på stand, for det er ikke slik vi ønsker at våre representanter skal opptre. Hvis du har en konkret opplevelse du vil melde videre til oss ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta dette videre. Da trenger vi informasjon om hvor og når hendelsen fant sted, og en liten oppsummering av hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Inngått avtale om fastpris. De har lagt seg godt under gjennomsnittsforbruk i året fra første dag. Fra første faktura fikk jeg da første etterslep på betaling. Resultat - jeg har etter 3 år, fått et etterslep på betaling på nesten kr. 8000,-!!! Påstår at jeg har en betalingsordning, at det var årsaken... Ba om å få kopi av den avtalen undertegnet av meg. Da var plutselig betalingsordningen samme som fastpris! Fikk beskjed om at jeg måtte ha sjekket fakturaene, som jeg ikke får opp på min side! (ipad) - er dette bevisst?
Styr langt unna dette selskapet hvis du vil ha oversikt og orden på avtalen din. Vanskelig å følge med på hvilken avtale som man har hvis en ikke følger med. Tegnet "Prismatch" og ble etter en stund flyttet over på et annet dyrere abbo. De har heller ikke fastpris, for de som vil ha det. Anbefaler alle å ha med dette punktet i en avtale: " Strømavtalen gjelder inntil den blir sagt opp av en av partene"