Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri vært blandt de billigste, skulle byttet de ut for lenge siden.
Hei Leif. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og rimelige strømavtaler til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Skulle få tilbakebetalt en mindre sum fra fjordkraft, men det ender med å i verste fall ta 3 mnd. Hvordan kan dere da innbille kunder om at dere er der for dem. Om strømavtalen er like dårlig som kundeservice så styr unna
Hei Gunnar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Greit å holde orden på notaene via min side og billig mobiltelefon fra samme leverandør
Hei Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, det setter vi veldig pris på :) Hilsen oss i Fjordkraft
Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.
Hei Leif! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.
Hei! Vi har dessverre opplevd noen utfordringer med pulsmåler tjenesten, men ønsker selvsagt å hjelpe deg å få dette i orden. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt med deg for å hjelpe med saken din, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel facebook så kan vi kontakte deg for å finne en løsning på problemet. Hilsen oss i Fjordkraft
Er for øyeblikket fornøyd med Fjord kraft men jeg ser meg hele tiden om etter bedre tilbud
Hei Elisabeth. Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Strømmarkedet er i stadig endring så å vurdere ny avtale i blant er en god ting, her er det bare å ta kontakt med oss i løpet av året så finner vi alltid gode avtaler sammen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Grådig, uansvarlig, gir faen i kunden og er laget for maks utbytte til grådige eiere! STYR UNNA
Hei Tore. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft