Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde avtale om såkalt "prisgaranti", men det eneste den avtalen garanterer er at det er bra pris for fjordkraft sin del. Og den såkalte "prismatch"-garantien deres er heller ingenting verdt. Vi forsøkte å henvise til at vi på en annen bolig med annen leverandør hadde mye billigere strøm per kwh i januar enn regninga fra fjordkraft for januar. Da fikk vi til svar at prismatch garantien gjaldt kun løpende priser, så dvs at man måtte ringe/maile inn til kundeservice løpende om kwh pris til konkurrenten for å få den prisen på deres regning..! Det går jo ikke ann å holde på sånn å løpende måtte sjekke og informere om billigere kwh pris for å bruke "garantien" deres. Konklusjon: Mye dyrere enn alternativene og misvisende "garantier", så vi har byttet!
Ble oppringt da jeg byttet til NorgesEnergi. Selger desinformerte om andres priser, fikk helt nok av dette foretaket.
Begynte bra, men ble dyrere en Fortum. Er vel slik med alle "billigselskaper".
Jeg oppdaget for en tid tilbake at jeg har betalt forgjeves på noe Fjordkraft kaller Trippelgaranti. Dette er en slags forsikring som skal gjelde hvis kunden får inntektsbortfall i framtiden hvis man blir ufør. Dette betalte jeg for 2-3 år. Da jeg ringte Fjordkraft og ville ha stoppet denne betalingen kalte jeg dem rett og slett svindlere. Da jenta på kundeservice lurte på hvor lenge jeg har hatt uføretrygd fortalte jeg at det har jeg hatt i over 30 år. Da ble det veldig stille i telefonen. Dette var flaut for dem at jeg tok dem på fersken i svindel med strømavtalen min. Men noe penger tilbake som jeg har tilgode fra selskapet fikk jeg aldri eller noen unnskyldning. Mafiametoder...
Den verste dyreste el-leverandøren. Som jeg vet, bør energi være billigere fra år til år. Tross alt investerer vi i billigere løsninger for oppkjøp av energi!!
Har oppdaget at målernummeret ikke stemmer med det på fakturaen og har snakket med Fjordkraft flere gang er om dette. De mener det er Hafslund jeg må klage til, men ingen er villige til å påta seg ansvaret. Nu har jeg fått strømregninger som er mer enn tre ganger så høye som normalt, og dette skyldes forbruket til en annen abonnent. Har forsøkt å finne en mailadresse til Fjordkraft, men det eksisterer visst ikke. Jeg bor i et sameie med 286 sameiere. Jeg foreslår at vi bytter strømleverandør hvis ikke Fjordkraft klarer å rydde opp i dette.
De er absolutt best, kundeservicen er helt på topp