Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig oppsett av faktura med sammenblanding av tidligere fakturerte beløp og stipulerte forbruk selv om automatisk måler er installert og forbruk er innsendt manuelt. Forbruk som skulle vært fakturert til lavere pris i sommermånedene, blir på grunn av rot i systemene deres etterfakturert til dobbel pris i januar, februar og mars. Skulle få en kompensasjon for rotet på neste faktura i april - men fikk i stedet enda en etterbetaling grunnet stipulert beregning. Har betalt kr 8500 og kr 4700 og kr 6000 for 3 måneders forbruk - nesten like mye som jeg betalte i hele året før. STYR UNNA DETTE SELSKAPET
Hei Tom, Vi skjønner godt at dette oppleves som rotete. Det er likevel slik at alt som har med strømmåleren din, stipulering av forbruk samt og innsendte målinger å gjøre er ditt lokale nettselskap sitt ansvar. Vi må forholde oss til den informasjonen som vi får tilsendt fra dem, og hvis de sender oss uriktig informasjon vil også fakturaen fra oss bli feil. Vi har full forståelse for at dette oppleves som at det er vår feil - fakturaen kommer jo tross alt fra oss - men hvis avlesningene fra den automatiske strømmåleren din ikke stemmer så er dette utelukkende nettselskapet ditt sitt ansvar. Når vi mottar korrigert informasjon fra nettselskapet retter vi selvsagt også opp i dette i våre systemer, slik at beløpene blir riktige. Jeg kan dessverre ikke uttale meg angående kompensasjonen som du nevner, rett og slett siden jeg ikke vet hvem du er. Hvis du kontakter oss på telefon, chat eller e-post vil vi se nærmere på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selger fra Fjordkraft lurer og svindler kundene sine. Står og lyver deg rett opp i trynet på diverse informasjonsstand på kjøpesenteret og andre arenaer. Sier ting som overhode ikke stemmer med virkeligheten. Kun for å kapre kunder.
Hei Stein, og takk for tilbakemeldingen. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere på stand, for det er ikke slik vi ønsker at våre representanter skal opptre. Hvis du har en konkret opplevelse du vil melde videre til oss ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta dette videre. Da trenger vi informasjon om hvor og når hendelsen fant sted, og en liten oppsummering av hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Inngått avtale om fastpris. De har lagt seg godt under gjennomsnittsforbruk i året fra første dag. Fra første faktura fikk jeg da første etterslep på betaling. Resultat - jeg har etter 3 år, fått et etterslep på betaling på nesten kr. 8000,-!!! Påstår at jeg har en betalingsordning, at det var årsaken... Ba om å få kopi av den avtalen undertegnet av meg. Da var plutselig betalingsordningen samme som fastpris! Fikk beskjed om at jeg måtte ha sjekket fakturaene, som jeg ikke får opp på min side! (ipad) - er dette bevisst?
Styr langt unna dette selskapet hvis du vil ha oversikt og orden på avtalen din. Vanskelig å følge med på hvilken avtale som man har hvis en ikke følger med. Tegnet "Prismatch" og ble etter en stund flyttet over på et annet dyrere abbo. De har heller ikke fastpris, for de som vil ha det. Anbefaler alle å ha med dette punktet i en avtale: " Strømavtalen gjelder inntil den blir sagt opp av en av partene"
Insisterende kundeservice, manglende løsningsdyktighet, gjør det som er enkelt for dem og ingen beklagelser om de gjør feil.
De er så rimelige at man Kan ikke bytte. Meget fornøyd
På telefon ble jeg lovet avtale som ble ikke gjeldende siden jeg hadde det ikke skriftlig. Så ble jeg sittende med veldig dyr strømregning.