Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har forvaltningsavtale med Fjordkraft, hvor jeg og mange andre kunder slås sammen og kraftforhandlerne forhandler beste pris i kraftmarkedet på samme måte som store bedrifters kraftavtaler. Fjordkraft får 20% av rabatten og jeg får 80%, det vil være deres ulempe om ikke de klarer å oppnå rabatt. "Maksprisen" jeg får er spotpris men til nå har de klart å skaffe meg 25-80øre/kWh i rabatt og altså 250-800kr i rabatt pr 1000kWh brukt strøm. Dette kommer i tillegg til Statens strømrabatt og jeg er veldig fornøyd. Men de kan bli bedre på kundeservice. Det var feilutregning på siste strømregning, den var 10ganger høyere enn forventet (appen viser forventet strømregning før strømrabatt så det er lett å kontrollere) og det tok lang tid å komme til på telefon, det tok lang tid å få svar på mail og selv om jeg etterhvert fikk både muntlig og skriftlig bekreftet at jeg hadde rett og ny faktura ville komme, har jeg ennå ikke mottatt korrekt faktura etter 4uker, ei heller har den feilfakturaen blitt slettet. Men jeg har slettet den i nettbanken og venter bare på det riktige.
Hei, Terese! Så kjekt å se at du er fornøyd med avtalen din, vi er også utrolig fornøyd med resultatene kraftforhandlerne våre har klart å oppnå så langt i 2022. Vi krysser fingrene for fortsatt gode resultater i tiden fremover. Vi setter også pris på tålmodigheten din knyttet til fakturaen du nevner. I utgangspunktet ønsker vi selvfølgelig at fakturaen er korrekt første gang du får den, men når uhellet først er ute er det bra du tar kontakt og gir oss en sjanse til å rette opp i det. Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
De lytter ikke på hva man har å si, de har egne priser på spotpris,har vært kunde der i 15 år men med den kundeinstillingen er det nok
Hei, Rune! Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse. Spotprisen som du nevner er innkjøpsprisen vår for strøm, som vi kjøper på Nordpool som alle andre strømleverandører i Norge. Prisen kan vi dessverre ikke påvirke, men spotprisen er helt lik hos Fjordkraft som den man får hos andre strømselskap. Forskjellen mellom spotpris-avtaler kommer i form av fastbeløpet man betaler til strømselskapet hver måned, og et påslag som kommer på toppen av spotprisen. Fjordkraft er konkurransedyktige på pris, og om du gir oss en ny sjanse og tar kontakt med kundesenteret vårt er jeg helt sikker på at vi finner frem til en god løsning for din strømavtale. Husk at du hos Fjordkraft også får 2% av det du betaler for strøm som Trumf-bonus hver måned. Håper inderlig du gir oss en ny mulighet, ønsker deg uansett en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg kjøpte nylig en bolig i Sandefjord og ble fortalt av megler at Fjordkraft var det automatiske valget som strømleverandør. Det var 14 dagers frist til å bytte, sa megleren. Hvilket jeg gjorde etter å ha sjekket omtaler av Fjordkraft. Likevel sender de meg faktura på over 1000 kroner i et såkalt opphørsgebyr. Kan ikke finne meg i dette så jeg betaler ikke og kjører saken helt ut. De gir seg vel ikke før i Forliksrådet.
Hei Ørnulf, Så synd å lese at du har hatt en uheldig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 230 06100, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd her, og kan komme frem til en løsning. Vi er åpen alle hverdager mellom klokken 08:00 og 18:00. Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Får papirfaktura m/avtalegiro selv om jeg har Alltid eFaktura i banken og Fjordkraft vises under avtalene. Ingen valg for å endre noe som helst knyttet til fakturering på minside.fjordkraftmobil.no, selv om de skriver at det er der man må endre. Prøver å få kontakt med kundeservice klokka 16 på en hverdag, men da er chatten stengt og det er ikke svar å få på telefon. Tre faktorer hvor Fjordkraft gir et dårligere inntrykk enn noen av mine tidligere mobiloperatører. Det blir bytte.
Hei! Så synd å lese at vi har gjort et dårlig inntrykk. Vi ønsker svært gjerne å rette opp i dette om mulig, og håper du gir oss en sjanse. Det skal som du skriver være mulig å endre dette selv på Min Side, men om det ikke fungerer håper vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt på telefonnummer 230 06100 når du har anledning, vi er åpen på telefon alle hverdager fra 08:00 til 18:00. Om du gir oss en sjanse til er vi helt sikker på at vi skal få løst dette for deg. Vi setter uansett pris på tilbakemeldingen din, og håper du har en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Er fornøyd med Fjordkraft Har og mobilen og hos dei kjempefornøyd
Hei, Dagrun! Så kjekt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Husk at du også får Trumf-bonus hos oss, det kan aktiveres på Min Side. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
kompetangsen virker.alle jeg har pratet med forteller meg hva som er best for meg
Hei, Arild! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid det. Kjekt at du er fornøyd med hjelpen du har fått, vi er utrolig stolte av det fantastiske kundesenteret vårt. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft har en enkel og brukervennlig app som gjør det lett å følge med på både strømforbruk, faktura og div kundefordeler!
Hei! Tusen takk for tilbakemelding. Vi sitter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft