Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trippelgaranti x 3!!!

Omtale av  Åse G. J

Har tre målepunkt, naust, hytte og hjemme. Da har jeg altså betalt for «trippelgaranti» x3, dumme meg! Tror jeg skifter strømleverandør nå!

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:58

Hei! Trippelgaranti er en valgfri tjeneste du kan ha, som er koblet opp mot målernummer. Dersom en har flere målere kan en velge om en skal ha tjenesten på alle målerene eller kun noen. Trippelgaranti fungerer som en ekstra trygghet i hverdagen dersom en skulle bli sykemeldt, arbeidsledig eller lynet slår ned i boligen (dekker egenandel). Skulle en av disse hendelsene skje, er det en fordel å få dekket strøm og nettleie på alle målerene sine og ikke bare en. Du kan lese mer om tjenesten her: https://www.fjordkraft.no/om-oss/trippelgaranti/ eller kontakte vår kundeservice for mer informasjon. Ønsker deg en god dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

La til 59 pr måned for papirfaktura uten avtale

Omtale av  Christian

Fjordkraft kjøpte opp min tidligere leverandør av mobiltelefoni. Det gikk greit en stund, så begynte jeg å motta papirfakturaer til en kostnad av 59 kr pr måned. I fakturaen står det at jeg kan se bort fra fakturaen fordi jeg har avtalegiro. Jeg får ikke dette til å gi mening.

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:58

Hei! Takk for din tilbakemeldig. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg likevel si at avtalegiro er en avtale mellom deg og banken om at beløpet skal trekkes ved forfall. Avtalegiro endrer ikke forsendeleses måte. For å slippe papirfaktura kan en endre til epostfaktura eller E-faktura. Hilsen oss i Fjordkraft.

fornøyd

Omtale av  Jan O

har hatt avtale der i litt over et år har bare gode erfaringer så langt

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:57

Hei! Takk for din tilbakemelding og at du tar deg tid til å skrive til oss. Dette sitter vi pris på :) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft

Lurer sine kunder

Omtale av  Danielle

Forstår ikke hvordan disse kan være så store. Eller så er det nettopp av den grunn de tillater seg å behandle sine kunder så dårlig. Det er skjulte kostnader rundt hver eneste sving, og det gjelder både mobil og strøm. Har latt meg overtale 3 ganger å gi dem en sjanse til, da de har hissige selgere som lover gull og grønne skoger, til tross for at jeg sier jeg ikke stoler på dem. Jeg har blitt skuffet hver eneste gang. Et selskap som baserer seg på manipulasjon og utnytting. Det er iallfall MIN erfaring, men du må gjerne skaffe deg din egen. Lykke til

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft slettar innrømt ansvar i chat - og sender oppgitt krav til inkasso etterpå

Omtale av  Steinulf T

Hausten 2021 hadde eg avtale om straum med maks 99 øre/kWh. Den endra Fjordkraft frå ein gong i 2022 til 2-3 kroner. Men dei sende likevel faktura for desember 2021 med den høge prisen som var i strid med maksprisavtalen. Eg reklamerte og dei la seg flat og tilbaud meg ein kompensasjon. Dette skjedde i chat-funksjonen. 2 månader seinare kravde dei via Intrum inkasso igjen det avtalestridige høge beløpet. Eg motsa sjølvsagt, og viste til Kundeservices avklaringar. Intrum hevda då at dette ikkje fanst i Fjordkraft chat. Eg ser også at dei har sletta det for meg som synleg på "Min side" no etter at eg straks etter denne skrekkhistoria skifta frå Fjordkraft. Kravet er grunnlaust og motsagt og kan følgjeleg ikje inaksserast, jf inkassolova § 1, men både Fjordkraft og Intrum agerer vidare rettsstridig. Dei kjem til å tapa. At børsverdien på Fjordkraft i det siste gullåret er gått ned med 75 % (!) skuldast nettopp denne uærelege forretningsverksemda. Skam!

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:57

Hei, Steinulf. Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse, og at vi ikke har levd opp til dine forventninger. Om vi har gjort en feil skal vi absolutt rette opp i det for deg. Dersom du ennå ikke har fått løst denne saken vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med kundesenteret vårt, så er jeg helt sikker på at vi finner en god løsning sammen. Vi vil uansett takke deg for at du tar deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen oss i Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kjempebra service og proffe kundebehandlere!

Omtale av  Erik

vært kunde i mange år, både strøm og mobil, hyggelige kundebehandlere og gode priser.

Dyrt. De gir deg ikke beste avtale ved kontakt.

Omtale av  Bjørn E. B

Har dyr strøm nå. Snakket med kundeservice. Ønsket å bytte leverandør, men veileder sa han skulle gi meg best mulig avtale. I etterkant ser jeg at hyttestrøm i Valdres er 1 krone billigere enn min avtale på bolig. Dette er frekt.Nå skal jeg bytte leverandør, men sliter med å finne den beste avtalen. Sjekker på nett, og håper på god hjelp der. Lykke til all dere som ønsker billigere strøm. Kraft selskapene lager avtaler som bevist lurer oss. Dette må det bli slutt på. La staten overta kraft produksjonen, og gi oss strøm til en fastpris alle kan leve med. Godt under 50 øre per kilowatt. Da blir pris problemet borte !!!! STATEN MÅ OVERTA KRAFTEN.

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR