Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en regning i posten som jeg betalte da jeg trodde det var min. Når jeg senere fant ut at den ikke var til meg og at jeg hadde betalt noen andres reging ringte jeg til fjordkraft og ba dem om å få penger tilbake og de sa at jeg kunne få dette. jeg ventet en uke og hadde enda ikke fått penger tilbake så jeg ringte de opp igjen og da sa at de hadde betalt tilbake men ikke til meg. de betalte isdenfor tilbake til de som skulle ha betat regnigen i førsteomgag. Jeg har bevis på at jeg har betalt og ikke fått tilbake penger,men alikevel har jeg ikke fått penger tilbake. Hold deg unna dette selskapet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her inne. Håper saken din har løst seg, hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi kan se enkelt saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Via sms varsel om høyere avgifter på fastpris og påslag 100% per kWh time
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ved prisendringer sendes det varsling på min side og på valgt varslingsmetode (epost eller sms). Vi får ikke opp kundebilde eller din sak her inn, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se spesifikt på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
.Snakket med selger, men han nevnte ingenting om at de kun opererer med 1 mnd prisgaranti. Og jeg glemte helt å spørre. Det er jo min feil. Synes de kan informere om det. Svipp, så bytter vi strømleverandør igjen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Selvom det ikke er prisgaranti i mer enn 1 mnd, så betyr det ikke at prisene endres etter 1 mnd. Vi følger fremdeles vanlige vilkår med at vi må informere 30 dager i forkant før en avtale endrer priser. Det er ikke normalt at en spotpris avtale endrer priser ofte, skulle det skje skal kunde informeres i god tid. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Skrevet til dem mange ganger ang appen deres og ikke hørt noe fra dem, har ikke fungert på 1 mnd nå så må vel gå over til et annet selskap som man kan få hjelp til problemet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, men anbefaler at du tar kontakt med oss igjen så vi får sjekket saken din. Vi jobber stadig med forbedringer av appen, men den skal så klart fungere i mellomtiden. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
God billig avtale for oss som er medlem av LOfavør, litt dumt med bare en mnd prisgaranti men ellers er det lett å følge med på forbruk og regninger
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med LO favør spotpris så er du godt ivaretatt med gode priser. Kjekt å lese at du synes det er lett å følge med for forbruk og regninger. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Fra kr1.60 til 2.99 pr. Kw Fra 10 kr til 15 kr .......
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at LO avtalen vår endret pris fra 1,6 øre/kWh i påslag til 2,99 øre/kWh og fastbeløpet økte med 5 kr. Dette er fremdeles en svært god avtale og den ligger konkurranse dyktig lavt i pris samtidig som du får alle fordeler både app og fordelsprogram uten ekstra kostnader. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bor i en ca. 75 kvm leilighet, alene og jeg er ikke engang der de fleste dagene og når jeg er hjemme ser jeg vanligvis på tv eller sover for det meste, siden jeg jobber nattevakter. Jeg dusjer hver dag, og lager middager for hel uke eller mer i forhånd. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går kanskje en gang i uken. Lysene er kun på når jeg er i det respektive rommet og bare når jeg gjør noe (for eksempel når jeg ser på tv liker jeg å gjøre det i mørket). Den eneste konstante bruken er praktisk talt kjøleskapet, internett og 1 panelovn (som jeg også holder i en ganske lav temp.). På veldig kalde vinterdager bruker jeg en ekstra varmeovn til å varme opp hovedstuen, men jeg trenger egentlig ikke så mye, siden jeg trives i kulde. Så alt i alt tror jeg at jeg ikke bruker mye daglig, men jeg betalte mer enn en familie på 3, som bor i et dobbelt så stort hus. Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan redusere for å få kostnadene til å gå ned! Og jeg føler at jeg har betalt for mye de siste månedene til å leve i et minimum, når familier som lyser opp huset sitt hver dag og bruker mer betalte bare litt over beløpet jeg var! Det som tippet meg til å bytte leverandør i dag, det var at jeg gikk inn i appen for å sjekke spotpris og jeg ser at bare 8 dager inn i mai, regningen min allerede er over 550,- … det er galskap, jeg var ikke hjemme engang, siden jeg jobbet 5 av disse 8 dagene.