Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindlet av dørselger

Omtale av  Ørjan

Var nok litt for naiv og stolte på dørselgeren som forklarte av jeg fikk lavere strømpris, prisgaranti og makspris. Sjekket og signerte avtale på ipad, men fikk ikke avtalen på mail som avtalt. Endte opp med en pris som var over 10øre/kwh dyrere enn eksisterende avtale med annen leverandør. Abonnementet ble sagt opp etter 2 måneder.

Svar fra Fjordkraft
27.06.2019 12:49

Hei Ørjan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Våre selgere skal ikke love at man får en lavere strømpris hvis dette ikke er tilfelle, så dette beklager vi.Vi setter stor pris på at du gir oss beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fast pris - fjordkraft - fornybar

Omtale av  Børre J. F

3 ganger prisregulert på 20 mnd. Årlig forbruk 15000 kwH fast og fornybargaranti. Som i utganspunktet ved inngåelse var 100 % vannkraft men dette blitt endret iløpet av årene. Ved andre gang endring måtte jeg klage: feil i utregning fikk jeg forklart- dobbel pris og den ble redusert kraftig. Fikk etter entid dog automatisk avregning grunnet for meget innbet. 3 gang kom nå 8 mnd etter og skal 40 prosent økning. Dette gidder jeg ikke klage på. Dem skal ha mere enn 500 mere enn konkurrent som også leverer fastpris på kraft fra Svorkas vannkraftverk. 6000 spart Om noen ikke vet dette fra før så har strømkunder i Norge uten opprinnelsegaranti subsidiert strømkunder i utlandet. Fjordkraft har tapt seg kraftig på både pris, kommunikasjon og kundeservice. Synd

Svar fra Fjordkraft
27.06.2019 12:26

Hei Børre, og takk skal du ha fortilbakemeldingen. Det er leit å høre at du er såpass misfornøyd med oss. Dette tar vi med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Lurer deg med "trippelgaranti"

Omtale av  Henrik

Legger automatisk til en såkalt "trippelgaranti" til 548 kr i året. Fullstendig unyttig tjeneste som er gratis de første 3 månedene og deretter belastes i den detaljerte fakturaen. Ble belastet 1 år før jeg oppdaget dette. Helt avvisende kundeservice. Åpenbart at de spekulerer i dette som en skjult måte å øke prisen. Styr unna!

Svar fra Fjordkraft
20.06.2019 09:38

Hei Henrik, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av oss, for det er ikke vår intensjon å lure kundene våre. Det må jeg bare beklage. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke se hvordan du ble kunde hos oss, og dermed heller ikke hvor vi ev. har vært uklare når Trippelgaranti har blitt lagt til på strømavtalen din. Hvis du har muligheten til å konakte oss på telefon, chat eller e-post, og videreformidle klagen din til oss på denne måten, får vi sjansen til å se nærmere på hvor det er vi har forbedringspotensiale. Du skal uansett ha takk for at du gir beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Avtalene deres justeres gradvis til dyrere og dårligere

Omtale av  Ronny

De introduserer stadig nye type avtaler, og da blir eksisterende avtaler gradvis justert dyrere og dårligere. Dette er rett og slett lureri der de satser på sløvhet og lite "våkne" kunder.

Svar fra Fjordkraft
27.06.2019 12:25

Hei Ronny, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi sender varsel til alle kunder inne på Min side før vi gjør endringer på en strømavtale, og man kan også få varsel på SMS eller e-post om ønskelig. Ved prisendringer varsles kundene minst 14 dager før endringen trer i kraft. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Kanskje ikke billigst, men beste kundeservice

Omtale av  Yngvar M. H

Har hatt god nytte av eurobonus avtalen og alltid kommet godt ut av det etter kontakt med kubdeservice. Det ender alltid opp i min favør. Har vært kunde lenge, godt forståelige fakturaer med grafer og historikk. Gikk over til Agva en kort stund for å spare noen kroner men der ble det bare irritasjon og negativ overraskelse samt dårlig kundeservice. Tilbake til Fjordkraft selv om jeg må vente et år for å få igjen Eurobonusavtalen.

Svar fra Fjordkraft
20.06.2019 09:38

Hei Yngvar, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. EuroBonus-avtalen vår er svært populær, og vi har kampanjer på den med jevne mellomrom der man kan få ekstra mange poeng når man bestiller avtalen. Så her er det bare å holde øynene åpne. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Jeg var kunde hos Fjordkraft...

Omtale av  Hamed W

Jeg var kunde hos Fjordkraft og fikk vite at de har slettet meg fra abonnenten uten jeg har sagt opp abonnementet min og fått dyrt strømregning fra Hafslund... Svindel strømleverandør og anbefaler ikke

Svar fra Fjordkraft
12.06.2019 12:48

Hei Hamed, og takk for tilbakemeldingen. Siden bytt.no er anonymt har jeg ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd her, så jeg må svare deg på generelt grunnlag. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis noe er uklart angående det tidligere kundeforholdet ditt til oss, eller hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Elendig kundeservice

Omtale av  Christina

Virkelig den verste kundeservicen jeg har vært borti. De svarer høflig men bare roter.

Svar fra Fjordkraft
12.06.2019 12:46

Hei Christina, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, e-post eller chat, og vis gjerne til denne anmeldelsen på bytt.no. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke kontakte deg direkte. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR