Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har registrert feil målernummer på meg, og sendte meg faktura med fakturagebyr. Jeg har bestilt faktura på mail uten fakturagebyr, men dette var egnorert. Deretter ringte sendte jeg mail ang. feil, som ble aldri besvart, og saken ble sendt automatisk til innkasso. Jeg ringte da og vi ble enig at målernummer er feil og kravet er feil. Etter en uke får jeg en ny faktura med samme feil målernummer og i tillegg Lindorff krav på forrige feil faktura. Forferdelig service, jeg måtte bytte til en annen strømsleverandør.
Hei Xenia, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg skjønner godt at det du beskriver oppleves som frustrerende. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som har skjedd i denne saken. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post hvis det er noe som er uklart eller virker feil. Vi vil veldig gjerne forsøke å rette opp i inntrykket som du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til Fjordkraft variabel strømpris etter å ha pratet med en av deres medarbeidere som sto på stand utenfor nærbutikken. I vinter ble strømregningen veldig høy, og jeg sjekket da strømprisene bakover i tid. Det viser seg at de har tatt en uforholdsmessig høy strømpris sammenlignet med hva prisen skal ligge på i mitt fylke (Troms). Kundeservice gir meg bare arrogante svar når jeg tar kontakt og vil ha en forklaring. Bytter strømleverandør, og da ringes jeg plutselig ned av Fjordkraft. Aldri mer det selskapet!
Hei Kristine, og takk for tilbakemeldingen. En variabel strømavtale gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Spotprisen svinger gjennom hele døgnet, og man vil dermed også oppleve større variasjoner. Som regel er spotprisavtaler rimeligere over tid, men noen kunder setter pris på større forutsigbarhet. Det blir dermed opp til kunden hva som vil veie tyngst av pris og forutsigbarhet. Vi vil selvsagt beklage at du føler du har fått arrogante svar fra vår kundeservice - slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bare en liten oppdatering fra omtalen jeg skrev for 3 uker siden: Fjordkraft ringte meg igjen for 5 dager siden og forklarte at de ikke hadde mottatt målerstanden fra nettselskapet. Dette skulle også være forklaringen på at jeg hadde fått en kwh-strømpris over 36% høyere enn spot-prisen. I stedet for å sende meg nye og riktige fakturaer basert på faktisk bruk sendte de heller fakturaene i går til Lindorf med 2 purregebyerer og rentetillegg. I tillegg har jeg i dag fått 2 nye fakturaer for en ny periode med masse feil. 40,2% høyere kwh-pris enn spot-prisen og flere ikke avtalte gebyrer. Til Fjordkraft: Jeg kommer ikke til å betale noe før jeg har fått fakturaer som stemmer overens med avtalen som jeg inngikk med deres telefonselger, men det ser det ikke ut til at dere klarer å få til. Har sikkert tøyst vekk 6-7 timer til nå på dette useriøse selskapet, og det ser visst ikke ut til å ende heller.
Avtalen som de lokker med vare bare i 12 mnd så endre de den uten å informere om det og regninger bare går opp for hver gang.
Var nok litt for naiv og stolte på dørselgeren som forklarte av jeg fikk lavere strømpris, prisgaranti og makspris. Sjekket og signerte avtale på ipad, men fikk ikke avtalen på mail som avtalt. Endte opp med en pris som var over 10øre/kwh dyrere enn eksisterende avtale med annen leverandør. Abonnementet ble sagt opp etter 2 måneder.
Hei Ørjan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Våre selgere skal ikke love at man får en lavere strømpris hvis dette ikke er tilfelle, så dette beklager vi.Vi setter stor pris på at du gir oss beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft
3 ganger prisregulert på 20 mnd. Årlig forbruk 15000 kwH fast og fornybargaranti. Som i utganspunktet ved inngåelse var 100 % vannkraft men dette blitt endret iløpet av årene. Ved andre gang endring måtte jeg klage: feil i utregning fikk jeg forklart- dobbel pris og den ble redusert kraftig. Fikk etter entid dog automatisk avregning grunnet for meget innbet. 3 gang kom nå 8 mnd etter og skal 40 prosent økning. Dette gidder jeg ikke klage på. Dem skal ha mere enn 500 mere enn konkurrent som også leverer fastpris på kraft fra Svorkas vannkraftverk. 6000 spart Om noen ikke vet dette fra før så har strømkunder i Norge uten opprinnelsegaranti subsidiert strømkunder i utlandet. Fjordkraft har tapt seg kraftig på både pris, kommunikasjon og kundeservice. Synd
Hei Børre, og takk skal du ha fortilbakemeldingen. Det er leit å høre at du er såpass misfornøyd med oss. Dette tar vi med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Legger automatisk til en såkalt "trippelgaranti" til 548 kr i året. Fullstendig unyttig tjeneste som er gratis de første 3 månedene og deretter belastes i den detaljerte fakturaen. Ble belastet 1 år før jeg oppdaget dette. Helt avvisende kundeservice. Åpenbart at de spekulerer i dette som en skjult måte å øke prisen. Styr unna!
Hei Henrik, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av oss, for det er ikke vår intensjon å lure kundene våre. Det må jeg bare beklage. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke se hvordan du ble kunde hos oss, og dermed heller ikke hvor vi ev. har vært uklare når Trippelgaranti har blitt lagt til på strømavtalen din. Hvis du har muligheten til å konakte oss på telefon, chat eller e-post, og videreformidle klagen din til oss på denne måten, får vi sjansen til å se nærmere på hvor det er vi har forbedringspotensiale. Du skal uansett ha takk for at du gir beskjed. Med vennlig hilsen Fjordkraft