Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skrevet til dem mange ganger ang appen deres og ikke hørt noe fra dem, har ikke fungert på 1 mnd nå så må vel gå over til et annet selskap som man kan få hjelp til problemet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, men anbefaler at du tar kontakt med oss igjen så vi får sjekket saken din. Vi jobber stadig med forbedringer av appen, men den skal så klart fungere i mellomtiden. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
God billig avtale for oss som er medlem av LOfavør, litt dumt med bare en mnd prisgaranti men ellers er det lett å følge med på forbruk og regninger
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med LO favør spotpris så er du godt ivaretatt med gode priser. Kjekt å lese at du synes det er lett å følge med for forbruk og regninger. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Fra kr1.60 til 2.99 pr. Kw Fra 10 kr til 15 kr .......
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at LO avtalen vår endret pris fra 1,6 øre/kWh i påslag til 2,99 øre/kWh og fastbeløpet økte med 5 kr. Dette er fremdeles en svært god avtale og den ligger konkurranse dyktig lavt i pris samtidig som du får alle fordeler både app og fordelsprogram uten ekstra kostnader. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bor i en ca. 75 kvm leilighet, alene og jeg er ikke engang der de fleste dagene og når jeg er hjemme ser jeg vanligvis på tv eller sover for det meste, siden jeg jobber nattevakter. Jeg dusjer hver dag, og lager middager for hel uke eller mer i forhånd. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går kanskje en gang i uken. Lysene er kun på når jeg er i det respektive rommet og bare når jeg gjør noe (for eksempel når jeg ser på tv liker jeg å gjøre det i mørket). Den eneste konstante bruken er praktisk talt kjøleskapet, internett og 1 panelovn (som jeg også holder i en ganske lav temp.). På veldig kalde vinterdager bruker jeg en ekstra varmeovn til å varme opp hovedstuen, men jeg trenger egentlig ikke så mye, siden jeg trives i kulde. Så alt i alt tror jeg at jeg ikke bruker mye daglig, men jeg betalte mer enn en familie på 3, som bor i et dobbelt så stort hus. Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan redusere for å få kostnadene til å gå ned! Og jeg føler at jeg har betalt for mye de siste månedene til å leve i et minimum, når familier som lyser opp huset sitt hver dag og bruker mer betalte bare litt over beløpet jeg var! Det som tippet meg til å bytte leverandør i dag, det var at jeg gikk inn i appen for å sjekke spotpris og jeg ser at bare 8 dager inn i mai, regningen min allerede er over 550,- … det er galskap, jeg var ikke hjemme engang, siden jeg jobbet 5 av disse 8 dagene.
Rimelig, trygt og forutsigbar avtale. Jeg er veldig fornøyd. Og har aldri følt meg lurt av Fjorkraft. Ble tilbudt en billigere avtale når tok kontakt på chat. Ingen bindingstid. Full oversikt i appen også.
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) Er å anbefale at en tar kontakt med oss 1-2 ganger i året å sjekker om det er kommet en ny avtale, slik som du har gjort :D Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Har brukt Fjordkraft i flere år, både spotavtale og spot med forvaltning, ingen problemer. Anbefales!
Hei! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg hadde en avtale med kun tillegg av månedspris på spott avtalen min. Så så jeg plutselig at de tar ca 6øre pr kwt i tillegg, det synes jeg er frekt.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Endringer i avtaler varsles 30 dager før endringen trer i kraft. Denne varslingen sendes i innboksen din på min side og valgt forsendelesmåte på min side (epost eller SMS). Det anbefales alltid å ta kontakt med din strømleverandør 1-2 ganger i året da det er mye endringer i markedet. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft