Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne avtalen ble beskrevet som god da det kun er 19,- fast og 0 i påslag. Etter å ha skrevet avtalen tok jeg kontakt med kundesenteret da jeg ikke kom inn på min side. Hun sier da at markedspris er å foretrekke og vi blir enig om å endre avtalen. Hun sier at hun har denne selv. Kommer igjen i kontakt med selger som sier at det blir veldig dyrt med markedspris og endrer så til spot. Jeg etterlyser skriftlig informasjon om avtalen, men får beskjed om at den ikke ligger ute på nettet da den er en spesialavtale. Jeg kan ta kontakt med selger 3 uker etter inngåelse for da vil de begynne leveransen. Får ikke informasjon om angrerett og 2 ukers frist. Undersøker en del på egen hånd og sender mail om at jeg angrer og avslutter avtale innen angrefristen. Både kundeservise og selger var hyggelige derfor to stjerne.
Lav pris i starten for deretter å skru opp prisen kraftig. Ønsker ikke et selskap der du må følge med på prisen hver måned. Belønner ikke trofaste kunder.
Har både strøm og mobilabonnement og er svært godt fornøyd.. Meget bra kundeservice som er lett å få tak i..
De har min mailadresse, men gir bare beskjed om endringer i pris på "min side." Er det i håp om at en ikke følger med der. Har selv fått to prisøkninger, hvorav 'en er varslet i nevnte forum. Ved kontakt med kundeservice skylder de på offentlige myndigheter, - ingen selvkritikk.
Fjordkraft driver mafiavirksomhet. Setter deg opp på svinedyr avtale som ikke er i nærheten av først forespeilet. Etter å ha påpekt dette og kommet deg over på den rimeligere avtalen du opprinnelig skulle ha justerer de sakte men sikkert opp prisen. Ja, de informerer om prisjusteringer, men kun på "min side". Hårreisende praksis og et møkkaselskap.
Fikk en selger på døra som rakket ned på Hafslund da de var eid av Finske investorer og brukte kullkraft.... Bladde rundt på IPaden og forvirret Max med masse ord og uttrykk på halvveis engelsk. Ba han sende tilbudet på sms eller epost men det kunne han ikke, da fikk jo konkurrentene se deres lave priser... Fikk beskjed om forlate tomta fort som F.
Høyere forbruk i siste faktura enn målerbekreftelsen fra Skagerak. Er det grunn til å anta at dette ikke er et engangstilfelle, men pågått over tid? Prisen oppgitt i faktura for perioden 01.12.18 - 01.01.19 oppgis til nto. kr. 0,8499/kWh. Dessuten er fakturaen basert på fastbeløp (+ gebyr for det også), noe som ikke er korrekt ift. tidligere inngått avtale. Oppfordrer andre også til å sjekke fakturaene sine!