Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kjøpte nylig en bolig i Sandefjord og ble fortalt av megler at Fjordkraft var det automatiske valget som strømleverandør. Det var 14 dagers frist til å bytte, sa megleren. Hvilket jeg gjorde etter å ha sjekket omtaler av Fjordkraft. Likevel sender de meg faktura på over 1000 kroner i et såkalt opphørsgebyr. Kan ikke finne meg i dette så jeg betaler ikke og kjører saken helt ut. De gir seg vel ikke før i Forliksrådet.
Hei Ørnulf, Så synd å lese at du har hatt en uheldig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 230 06100, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd her, og kan komme frem til en løsning. Vi er åpen alle hverdager mellom klokken 08:00 og 18:00. Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Får papirfaktura m/avtalegiro selv om jeg har Alltid eFaktura i banken og Fjordkraft vises under avtalene. Ingen valg for å endre noe som helst knyttet til fakturering på minside.fjordkraftmobil.no, selv om de skriver at det er der man må endre. Prøver å få kontakt med kundeservice klokka 16 på en hverdag, men da er chatten stengt og det er ikke svar å få på telefon. Tre faktorer hvor Fjordkraft gir et dårligere inntrykk enn noen av mine tidligere mobiloperatører. Det blir bytte.
Hei! Så synd å lese at vi har gjort et dårlig inntrykk. Vi ønsker svært gjerne å rette opp i dette om mulig, og håper du gir oss en sjanse. Det skal som du skriver være mulig å endre dette selv på Min Side, men om det ikke fungerer håper vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt på telefonnummer 230 06100 når du har anledning, vi er åpen på telefon alle hverdager fra 08:00 til 18:00. Om du gir oss en sjanse til er vi helt sikker på at vi skal få løst dette for deg. Vi setter uansett pris på tilbakemeldingen din, og håper du har en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Er fornøyd med Fjordkraft Har og mobilen og hos dei kjempefornøyd
Hei, Dagrun! Så kjekt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Husk at du også får Trumf-bonus hos oss, det kan aktiveres på Min Side. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
kompetangsen virker.alle jeg har pratet med forteller meg hva som er best for meg
Hei, Arild! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid det. Kjekt at du er fornøyd med hjelpen du har fått, vi er utrolig stolte av det fantastiske kundesenteret vårt. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft har en enkel og brukervennlig app som gjør det lett å følge med på både strømforbruk, faktura og div kundefordeler!
Hei! Tusen takk for tilbakemelding. Vi sitter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft
Har aldri hatt noen klatt med selskapet med overføring av strøm. God servis og opplysninger.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding og at du tar deg tid til å svare oss :) Ønsker deg en god dag videre! Hilsen oss i Fjordkraft
Har tre målepunkt, naust, hytte og hjemme. Da har jeg altså betalt for «trippelgaranti» x3, dumme meg! Tror jeg skifter strømleverandør nå!
Hei! Trippelgaranti er en valgfri tjeneste du kan ha, som er koblet opp mot målernummer. Dersom en har flere målere kan en velge om en skal ha tjenesten på alle målerene eller kun noen. Trippelgaranti fungerer som en ekstra trygghet i hverdagen dersom en skulle bli sykemeldt, arbeidsledig eller lynet slår ned i boligen (dekker egenandel). Skulle en av disse hendelsene skje, er det en fordel å få dekket strøm og nettleie på alle målerene sine og ikke bare en. Du kan lese mer om tjenesten her: https://www.fjordkraft.no/om-oss/trippelgaranti/ eller kontakte vår kundeservice for mer informasjon. Ønsker deg en god dag! Hilsen oss i Fjordkraft