Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I møterommene, finner løsninger om man har noe man er misfornøyd med.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Noe av en arroganse som er det verste jeg har opplevd. Reagerer ikke på brev og henvendelser isteden for legger de rett inn betalingsanmerkning mye værer en Agder Energi og de er kriminell
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har ikke noe negativt å si om fjordkraft,kanskje noen er billigere? har faktisk ikke sjekket så mye, så der kan jeg ikke uttale meg. Men fjordkraft sender alt på en regning.slik at man slipper nettleie på egen faktura.De har begge deler i en regning. Og jeg har bare møtt positive kundebehandlere.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Jeg forstår ikke hvorfor det faktureres for en gjennomsnitt pris pr Kw for hele måneden. Det Slik jeg leser strømregningen, betaler jeg da en lik Kw pris for hele med. Det vil si at om jeg bruker lite strøm når det er dyrt og normalt når det er billig, vil ikke dette slå ut på fakturaen. Et eksempel er faktura for mars hvor alt forbruk er beregnet ut fra samme Kw pris. Da kan det vel umulig være noe hensikt å regulere strømforbruket til rimelige perioder.
Hei Endre og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det finnes ulike strømavtaler som blir regnet ut på ulike måter. Jeg kan ikke se her hvilket kundeforhold dette gjelder og hvilken avtale du har, men ta gjerne kontakt med oss for eksempel på Facebook, så skal vi se på dette sammen med deg og forklare hvordan det fungerer. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skrev en omtale for 5-6 mndr siden og ga 2 stjerner. Vil høyne til 4 stjerner og sier meg ganske fornøyd med Fjordkraft nå. Min strømavtale gjennom denne skrekkvinteren (Innlandskraft Tryg) har vært veldig GOD!!👍(Og da ser jeg helt bort fra det staten har bidratt med). Håper det fortsetter!🤩
Hei Laila og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og oppdatere den gamle omtalen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg hadde nok ikke valgt Fjordkraft, etter å ha sett på alle de andre selskapene! Men det er vel oppsigelse på dette. Jeg har ikke bundet avtale!
Hei Marit og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger til å velge rett strømavtale. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har sjekket hvordan Fjordkraft kommer ut prismessig ift sine konkurrenter. Mulig å spare 2000,- pr år. For lite besparelse til at jeg ønsker bytte nå.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.