Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra Fjordkraft til Fortum i høst. Noen dager senere ble jeg kontaktet av Fjordkraft som kunne opplyse at jeg ikke hadde hatt den beste avtalen de kunne tilby meg (rart jeg måtte bytte selskap for å få vite det) Byttet tilbake til Fjordkraft igjen, strømregning neste måned var ca 30% høyere. Blir nytt strømbryter før nyttår og ingen anbefalinger.
Hei William, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. På generelt grunnlag vil vi alltid anbefale å sjekke strømavtalen sin med jevne mellomrom, på samme måte som man gjør det med lånerenter og forsikring. På denne måten kan man forsikre seg om at man alltid har det gunstigste tilbudet. Vi har også Prismatch (https://www.fjordkraft.no/privat/strompriser/prismatch/), der vi kan matche prisen hvis du finner en billigere avtale hos en annen strømleverandør. Jeg forstår likevel selvsagt at du er skuffet hvis du ble lovet en lavere faktura hos oss og endte opp med en høyere en. Siden jeg bare har fornavnet ditt har jeg ikke mulighet til å sjekke opp i hva grunnen til dette kan være, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook hvis du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bruker villedende informasjon for å få deg til å bytte strøm kunde. Aggressive salgsteknikker - de går dør til dør i hektiske tider, er på deg selv om du sier det ikke passer. Var på døra mi 2 dager på rad, selgere sa at Hasflund er solgt (De gir inntrykk av at det er dødsviktig å bytte strøm leverandør IGÅR!)!! (Gamle nyheter som ikke er reelle pr 2019!) For meg er det viktig at strømleverandør er via USBL /OBOS ol - det sa de at de hadde... Ett enkelt google søk og Fjordkraft har ingen fordeler for oss kunder i USBL eller OBOS.
Hei Hege, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er svært viktig for oss at våre selgere ikke kommer med feilinformasjon i møte med potensielle kunder. Vi hadde satt stor pris på det om du vil kontakte oss på telefon, chat eller Facebook og fortelle oss om opplevelsen din, sammen med når og hvor dette fant sted. På denne måten har vi muligheten til å ta dette videre til selgerne i ditt område. Ønsker deg et godt nytt år. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde en telefonsamtale med en hjelpsom og hyggelig dame i dag ca kl 10.25. Tusen takk for hjelpen jeg fikk.
Hei Oddmar, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft vil jeg aldri anbefale til noen. Det de kaller 100% fornøydhetsgaranti har en "best før" dato og dersom man ikke hele tiden går å tenker på strømregningen sin vil de øke prisen så høyt de kan. Inngikk i avtalen Garantert Fornøyd noe jeg absolutt ikke er. De har i lang tid økt prisene for min avtale uten å varsle meg på epost- eller sms. Men vært ganske smarte å lagt inn beskjeden inn på min side. Styr unna godtfolk, Garantert Fornøyd er ikke Garantert Fornøyd over tid.
Hei Mir, og takk for tilbakemeldingen din. Fornøydgarantien vår fungerer slik at dersom du ikke er fornøyd med oss etter tre måneder, refunderer vi fastbeløpet ditt for inntil tre måneder. Den har ingenting med strømprisen din å gjøre, så her er jeg litt usikker på hva du mener. Du kan lese mer om vår Fornøydgaranti her: https://www.fjordkraft.no/privat/fornoydgaranti/ På generelt grunnlag vil vi alltid anbefale å sjekke strømavtalen sin med jevne mellomrom, på samme måte som man gjør det med lånerenter og forsikring. Endringer i avtalen blir alltid varslet om på Min side, men man kan i tillegg velge å bli varslet på e-post eller SMS. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hade en førsæljare hemma hos oss i somras og sålde mobilabonnemang. Vi spurte om vi band opp oss (strøm eller fortsatt abonnemang på mobil) dersom vi signerade mobilabonnemanget (som inkl 3 månaders gratis). Nei da, vi band ikke opp oss mot noet bedyrande sæljaren. Vi sade opp mobilabonnemanget etter 4-5 månader før det bruktes aldrig. En tid senare skulle vi byte strømleverantør, pga att det hade ett betydlig bedre tilbud æn fjordkraft. Fikk da samtal fra Fjordkraft, att vi minsann hade bundit opp oss 6 månader eftersom vi signerade mobilabonnemanget (som enligt sæljaren ikke innebar noen bindingstid av vare sig strøm eller fortsatt abonnemang på mobil). Sende in klagan til fjordkraft men fikk til svar att vi mottagit ett sms som dær bekrefter att vi godtagit villkoren. (Vi fikk dock ett sms men aldrig godtagit att vi också band oss på strøm som Fjordkraft hevder). Har sendt in en ny klagan dær vi begjær att få en kopi av det skrifliga avtalet som vi ingikk. Væntar på att Fjordkraft sender oss dette. Fjordkrafts opplegg er det nærmaste scam man kan komme enligt vår meing. Føles veldig oseriøst. Vi anbefaller ikke Fjordkraft før noen og anbefaller å det starkaste att ikke signera noet som Fjordkrafts sæljare kommer med som tilbud vid ytterdørren. Hoppas att dere ikke gjør samme misstag som oss og tror på sæljpratet. Før vår del stemde det ikke alls og vi har blivit grundlurade. Ska bli intressant og høre hvis det er andre som har likande efrarenhet og blivit lurade som oss.
Hei Henrik. Det stemmer at man ved å takke ja til denne avtalen får en 6 måneders bindingstid på strømavtalen sin. Hvis selgeren ikke har vært tydelig nok på dette beklager vi det, for her er det viktig at deoppgir korrekt informasjon. Det er likevel også slik at du like etter bestilling mottok en SMS der det blant annet står skrevet følgende: "Om du sier opp avtalen i løpet av de første seks månedene vil du få et bruddgebyr på 500 kr." I tillegg stod det prisinformasjon om både strømavtalen og mobilabonnementet, og link til angreskjema. Her fikk du med andre ord all den korrekte informasjonen om avtalen du inngikk, sammen med informasjon om hvordan du kunne angre kjøpet. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke uttale meg spesifikt om saken din. Du skriver at du venter på en tilbakemelding fra oss, så da kommer nok denne i løpet av kort tid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ubrukelige til å beregne strøm. Abo "full kontroll" som det ironisk no heter. Fikk sluttregning på 5000kr og en "feil" gjorde at det manglet 600kr til som jeg ikke fikk før etter 3 mnd etter jeg avsluttet avtalen.
Hei Kristian. Så leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Hvis du bruker mer strøm enn forventet skal vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet, slik at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Siden jeg bare har fornavnet ditt har jeg ikke noen innsikt i hva det er som har skjedd, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice hvis det er noe som fremdeles er uklart. Ellers vil jeg selvsagt beklage at vi ikke har levd opp til din forventninger. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Benytta angre rett å fikk en telefon tilbake etter en uke av en veldig sur selger å hadde en frekk tone å ikke sa hade en gang å bare la på.. Kommer aldri til å anbefale fjordkraft å kommer heller til å si hvordan dem er virkelig.
Hei Rexey, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Dette er ikke slik våre ansatte skal opptre. Vi hadde satt stor pris på det hvis du vil kontakte vår kundeservice og fortelle oss når dette fant sted, slik at vi kan ta det videre internt hos oss. Vi beklager at du du har hatt en såpass dårlig opplevelse av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft