Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er den desidert verste kundebehandlingen jeg kunne fått. Ingen interesse for å beholde meg som kunde etter 10 år, Fjordkraft ønsker ikke å møte markedsprisen. Sier opp på dagen! Hold dere langt unna
Hei Peter, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle som ønsker det kan ringe oss og be om Prismatch (https://www.fjordkraft.no/privat/prismatch/). Får du tilbud om en strømavtale som er bedre enn den du har hos oss, matcher vi prisen på tilsvarende avtale – enkelt og greit! Eneste krav er at du kan fremlegge dokumentasjon på tilbudet du har fått. Prisene må være dagsaktuelle og allment tilgjengelige. Kan det være at du har bedt om en fastprisavtale? Slike kan vi ikke prismatche, rett og slett fordi vi ikke har noen fastprisavtaler i vårt sortiment. Jeg håper du vil kontakte oss dersom det er noe som helst vi kan utdype for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde en selger på døra, han prøvde å selge meg en dårlig strømavtale. Sier jeg ikke er interessert men kan få et tilbud å lese dette før jeg bestemmer meg. Måtte skrive under på en pad men sa klart ifra at jeg ikke var sikker på denne avtalen og ville ha den skriftlig før jeg bestemte meg. Neste dag får jeg melding fra mitt strømselskap om at avtalen min var avsluttet og fjordkraft skulle ta over. Ble forbanna og følte meg lurt. 😡
Hei Mona, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke en oppførsel som vi ønsker fra våre selgere, og vi beklager at du har opplevd dette. Jeg håper du har lyst til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook og fortelle oss når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre internt hos oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ren lureri, feil informasjon, holder ikke avtalen, mye dyrere enn andre leverandører.
Hei Iffat, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har fått et såpass dårlig inntrykk av oss. Siden jeg ikke har ditt kundenummer har jeg ikke noen innsikt i hva som kan ha skjedd, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har vært kunde i mange år og vært veldig fornøyd, MEN... Tre forhold på kort tid: 1. De satte de opp påslag og innførte månedsavgift uten å varsle ((kr. 29,- i fast månedsavgift og fra 3,99 til 5,49 i påslag), de varslet på min side, men hvem logger deg på der og sjekker innboksen..., er ett valg der som du må krysse av for å få melding på SMS eller epost..., men hvem vet om dette når man ikke er inne på sidene og leser detaljene....sleipt. 2. Siste faktura ble det estimert forbruk, dobbelt av hva faktisk forbruk var. De prøvde seg med å si at netteier ikke hadde sent inn forbruk, Men i dag er det automatisk avlesning, og i tillegg står netteiers forbruk på fakturaen. Sleipt 2 3. Kundebehandler prøver å bortforklare alt.... 4. 1 2 3 ute med Fjordkraft og nytt strømabonnement bestilt.
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Når det gjelder prisen på strømavtalen din forstår jeg det slik at dette gjelder Spotpris Online. For å møte konkurransen i markedet velger vi å tilby avtaler med svært lav pris. På sikt vil disse prises opp til et normalt nivå, rett og slett fordi vi gikk med tap på den opprinnelige prisen. Prisvarslingen foregår på Min side fordi svært mange opplevde det som plagsomt da vi i en periode sendte ut varsel på e-post og SMS. Det har derfor blitt valgfritt å motta prisvarsel på denne måten. Det stemmer at det kan skje at vi fakturerer for estimert forbruk til tross for at netteiers forbruk står på fakturaen. Vi får rapportert kunders forbruk inn via 2 forskjellige systemer, og i slike tilfeller har ett av systemene ikke greid å levere riktige verdier til oss. Jeg forstår at dette kan virke rart, men det er altså forklaringen. Jeg kan likevel forsikre deg om at du vil få en korrekt avregning i forhold til riktig forbruk og pris når du mottar din sluttfaktura fra oss. Jeg håper dette var oppklarende. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med håper jeg du kontakter vår kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har blitt oppringt av tre selgere fra Fjordkraft hvor alle ler mens de presenterer seg. De ler overdrevent som om dette er en innøvd praksis. De ble de to første gangene avvist da jeg er bundet til ett annet selskap, mens med den tredje bare la jeg på. Skjerpings Fjordkraft! 👎
Hei Thomas, og mange takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig rart ut, for jeg kan forsikre deg om at vi ikke har noen innøvd praksis på å le i telefonsamtalene våre. Jeg har uansett meldt dette videre til de som er ansvarlige for vårt telefonsalg, slik at de er klar over opplevelsen din. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble lurt av selger til å gå for deres billigste produkt, billigere enn spot, med garanti om at prisen alltid skulle være billigst av alle strømleverandører i Norge. Hadde produktet i ca 6 mnd før jeg oppdaget svindelen, nesten dobbel pris av NorgesEnergi midt på sommeren. Billigst av de som Fjordkraft valgte å sammenligne seg med, og med tilsvarende produkter, var vel nærmere sannheten. Senere ble jeg ringt opp og forsøkt lokket igjen. Selgeren sa Fjordkraft hadde 2 millioner kunder i Norge (riktig er nærmere 650000). Han tilbød nullpåslag på Spot med garanti om at nullpåslaget med 19kr måneden vil vare evig. Evig! Hvordan tjener dere penger da? 2 millioner ganger 19kr er nok i massevis sa selgeren. Svindel og bedrag. Fjordkraft bør ta en seriøs gjennomgang av deres telefonsalg.
Hadde en uhyggelig opplevelse i sommer med en dør til dør selger fra Fjordkraft. Jeg sa at jeg var ikke klar til å bestemme meg og måtte sjekke min eksisterende avtale først. Han ble arrogant og forsøkte til å få meg til å skrive under. Noe som jeg nektet å gjøre og måtte stenge døra i ansiktet hans. Jeg har aldri opplevd så mye frekkhet fra en selger.
Hei Liv, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Slik skal ikke våre selgere opptre under noen omstendigheter. Vi hadde satt veldig stor pris på det hvis du vil kontakte vår kundeservice direkte og fortelle oss hvor og når dette fant sted, slik at vi kan ta det videre internt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft