Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.
Hei Leif! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.
Hei! Vi har dessverre opplevd noen utfordringer med pulsmåler tjenesten, men ønsker selvsagt å hjelpe deg å få dette i orden. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt med deg for å hjelpe med saken din, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel facebook så kan vi kontakte deg for å finne en løsning på problemet. Hilsen oss i Fjordkraft
Er for øyeblikket fornøyd med Fjord kraft men jeg ser meg hele tiden om etter bedre tilbud
Hei Elisabeth. Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Strømmarkedet er i stadig endring så å vurdere ny avtale i blant er en god ting, her er det bare å ta kontakt med oss i løpet av året så finner vi alltid gode avtaler sammen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Grådig, uansvarlig, gir faen i kunden og er laget for maks utbytte til grådige eiere! STYR UNNA
Hei Tore. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Er veldig fornøyd med fjordkraft, lett å få hjelp på tlf hvis det trengs. Hyggelige ansatte. Fjordkraft har gode avtaler og eg har gode erfaringer med fjordkraft. Vi har hatt fjordkraft i 30 år. 😊
Hei Jorunn! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Har lurt inn et månedspåslag på 39 kr fra 1.juni. I tillegg kreves et påslag på 3.9 øre pr kWh !! Gir i sum en dyr årsstrøm .
Hei, Oddvar. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om det er synd å se at du ikke er fornøyd. Det stemmer at påslag og fastbeløp per måned ble justert for en del kunder etter sommeren i år. Grunnen til dette er at kostnadene knyttet til å kjøpe inn strøm har gått betydelig opp de siste årene. Det er rett og slett ikke bærekraftig å tilby fastbeløp og påslag tilnærmet 0, slik noen kunder har hatt i en periode. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket, for jeg er helt sikker på at avtalene våre er konkurransedyktige i forhold til andre tilbud du finner ellers i markedet. Husk at man også får 2% Trumf-bonus på strømmen man betaler for til Fjordkraft (ikke inkludert strømstøtte og nettleie). Med vennlig hilsen Fjordkraft
De byttet om fra spot web til spotpris uten å si ifra. La på 39kr per mnd og 90øre på påslaget!!!! Helt useriøs aktør, og disse skal være de største. Dette er utrolig provoserende.
Hei, Magnus! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, selv om det er synd å se at du ikke er fornøyd med opplevelsen din. Alle endringer på strømavtalen varsles minst 14 dager i forveien via enten e-post eller SMS, i tillegg til at man får varsel på Min Side på fjordkraft.no. Dersom du ikke har fått varsel vil jeg anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret vårt, så kan vi se nærmere på dette med deg. Det er ingen av avtalene våre som har et påslag på 90 øre per kWh, men det stemmer nok at påslaget ditt har økt. Om du tar kontakt med kundesenteret vårt er jeg allikevel sikker på at vi kan finne en avtale som du kan være fornøyd med. Håper du gir oss sjanse til å rette opp inntrykket, ønsker deg uansett en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft