Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt god nytte av eurobonus avtalen og alltid kommet godt ut av det etter kontakt med kubdeservice. Det ender alltid opp i min favør. Har vært kunde lenge, godt forståelige fakturaer med grafer og historikk. Gikk over til Agva en kort stund for å spare noen kroner men der ble det bare irritasjon og negativ overraskelse samt dårlig kundeservice. Tilbake til Fjordkraft selv om jeg må vente et år for å få igjen Eurobonusavtalen.
Hei Yngvar, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. EuroBonus-avtalen vår er svært populær, og vi har kampanjer på den med jevne mellomrom der man kan få ekstra mange poeng når man bestiller avtalen. Så her er det bare å holde øynene åpne. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg var kunde hos Fjordkraft og fikk vite at de har slettet meg fra abonnenten uten jeg har sagt opp abonnementet min og fått dyrt strømregning fra Hafslund... Svindel strømleverandør og anbefaler ikke
Hei Hamed, og takk for tilbakemeldingen. Siden bytt.no er anonymt har jeg ikke mulighet til å se hva det er som har skjedd her, så jeg må svare deg på generelt grunnlag. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis noe er uklart angående det tidligere kundeforholdet ditt til oss, eller hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Virkelig den verste kundeservicen jeg har vært borti. De svarer høflig men bare roter.
Hei Christina, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon, e-post eller chat, og vis gjerne til denne anmeldelsen på bytt.no. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke kontakte deg direkte. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Masete dørselger på kveldstid, jeg sa tilslutt ja til at han kunne sende meg tilbud på mail. Tilbudet dukket aldri opp, men et par uker senere viser det seg at jeg ufrivillig har blitt kunde hos Fjordkraft. Ingen informasjon, angreskjema e.l. er mottatt slik loven krever. Jeg kommer aldri til å ha et kundeforhold til en bedrift som driver på denne måten.
Hei Erik, og takk for at du gjør oss oppmerksomme på dette. Dette er ikke en oppførsel som vi aksepterer fra våre selgere. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post og gi oss mer informasjon rundt dette, slik at vi kan ta dette videre. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss, for dette er ikke slik våre selgere skal opptre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke bli lurt av disse bandittene. Dårlig kundeservice, skjulte kostnader når du sier opp abonnementet. Jeg føler meg lurt.
Hei Reidar. Det er trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av oss. Siden jeg ikke vet hvem du er vet jeg heller ikke hva det er som har skjedd, men jeg vil likevel beklage at du har fått et så dårlig inntrykk av oss. Ingen skal føle seg lurt etter å ha vært kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post hvis det gjenstår noe som er uklart eller om det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk nettopp en selger på døren, som mente jeg må ha Fjordkraft siden "alle andre " i borettslaget har det! For noe tull og tøys. Velger leverandør selv. Ikke hyggelig med dørsalg midt i middagstider. Har også blitt oppringt utallige ganger. Aldri Fjordkraft!
Hei Wenche, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi tar dette med oss videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde besøk av selger fra Fjordkraft. Han tilbød billig kraft. Jeg sa nei til tilbudet. Noen dager senere fikk jeg SMS med ordlyden: Vi minner om bestilling av strøm hos oss. Du må svare JA på denne meldingen for å bekrefte. Snakk om frekk måte å gå fram på. Jeg anbefaler alle derfor å holde seg langt vekk fra Fjordkraft.
Hei Trygve, og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi skal opptre i en salgssituasjon, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post, og fortelle oss om når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft