Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå fått en rekke telefonoppringninger fra denne bedriften. Vedkommende legger på når jeg tar telefonen. På den positive siden har jeg da på en måte også sluppet telefonsalg-mas og opplevelser som andre nevner i sine omtaler, selv om jeg klart ville ha foretrukket at Fortum ikke ringte i det hele tatt. Jeg har nå blokkert nummeret.
Pågående selgere som kun er ute etter å selge dårlige avtaler med bindingstid til bedrifter siden en da ikke har angrerett eller samme reglene rundt bindingstid.
Jeg har vansker med mine sider i Fortum service, tidligere Fjellinjen. Det er svært vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver. Jeg var nr 56 i køen og med en ventetid uendelig lang. Det er bare en Chatterobot som ikke kan gi mer spesifikke svar på spørsmål. Hvor er en epost adresse en kan benytte. Dette må bli bedre, raskt
Selger var ikke ryddig, men kundesupport var svært imøtekommende og tok tak i de sakene som ikke var OK Spent på forsettelsen -
Pågående selger som ikke tar et nei for et nei. Barnslig oppførsel og hersketeknikker for å overbevise.
God pris med akseptabelt påslag. Fin app med utmerket oversikt
Selgeren ringer og legger på, få sekund etter at jeg har tatt telefonen. Fant ut i dag at det var fortum selger, rett før han la på når jeg var midt i en setning. Finn dere ett nytt salgsbyrå!
Førnøyd med at avtalen er bra. Fortsetter med den.
Fornøyd med avtalen, strømprisen og god kundeservice
Burde hvert biligere og høyere på listen over priser
Jeg ble lovet lavere priser ved å bytte, men de firedoblet seg uten grunn med ekstratillegg som jeg ALDRI ville ha. Mer skuffet har jeg ikke vært på lenge. Styr unna
Fikk henvendelse som følge av at jeg hadde startet enkeltmannsforetak. Det var utrolig mange faktorer som en måtte forholde seg til. Derimot var det enkelt å se at strømregningen gikk opp til bytte. Dette var i sommer
Mye rot,uteblivende fakturering,ikke samsvar med lik betaling og faktura.svarer ikke på hendvendelser på flere uker..
Bestilte strømavtale med KUN strøm av fortum, dagen etter ringte en ansatt og ville pakke på ekstrapakker. Takket nei men fortum aktiverte likevel ekstrapakker i strømavtalen. Tok kontakt via mail og fikk avlyst alle ekstrapakker fra fortum, likevel har de fakturert ekstrapakker for 49kr mnd i regningene mine. Dette er IKKE greit. Styr unna!! Uryddig og uærlig med uproffesjonelle ansatte
Har nylig byttet til Fortum, og er veldig fornøyd så langt
Som over. Når en tilskriver et selskap om forespørsler forventer en også svar