Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig oversiktlig og greit og veldig bra å ha alt på en faktura
Hei Erling, det er flott å høre du er fornøyd med oversikten og oppsettet av faktura. Vi gjennomfakturerer med netteier slik at det skal være enklere for deg som kunde. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk kjempe god service og informasjon om alle ting jeg lurte på,og svar på alle spørsmålene mine på en hyggelig måte og hjelp i alle ting👍Anbefaler virkelig fortum til alle👍🤗Hilsen Jan
Hei Jan, tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Føles som trygg leverandør. Vil ikke bli utlevert til andre med telefon ag adresse.
Hei May, tusen takk for omtalen. Som Fortum- kunde betjener vi deg på best mulig måte med trygg strømleveranse. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gdpr problem kan se fakturere til en haug men ikke våre . Selv etter å ha meldt fra klarer de ikke ta problemet på alvorlig
Hei Øystein, tusen takk for din henvendelse. Vi tar GDPR og personvern svært alvorlig, og setter stor pris på at du informerer oss om poteniselle avvik. Vi har strenge rutiner og sikkerhetstiltak på plass for å sikre at hver kundes data behandles konfidensielt og i henhold til GDPR-regelverk. For å kunne undersøke saken grundig, hadde det vært til stor hjelp om du kan gi oss litt mer informasjon om hva du opplever til [email protected]. Dette vil hjelpe med å identifisere evetuelle feil og sikre at tilgangsrettighetene fungerer som de skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt med kundeservice 5-6 ganger og de gjorde feil på feil. Helt håpløse alle sammen.
Hei Anders, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte og det er leit å høre det ikke skjedde her. Håper du nå har fått hjelpen du trengte- hvis ikke kan du sende en henvendelse til [email protected] så skal vi se på saken på nytt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkle og snakke med pr telefon hvis noe jeg lurer på
Hei Tor, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å høre du syntes det er fint å kontakt oss på telefon. Vi ønsker å være tilgjengelig for våre kunder og kan derfor kontaktes på telefon, epost og chat. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De lurte meg inn i en strømavtale som har kostet meg dyrt. Jeg klarte å si ja til to dyre tilleggstjenester ( 119 kr. stk.) som kostet mer enn strømforbruket mitt i de varme månedene ( har solceller) og sendte meg papirfaktura til kr 99 samt at de på telefon sa " ingen bindingstid", men avtalen hadde 12 mnd.(!!!) oppsigelsesfrist. Ved å gå ut av avtalen har de nå sendt et "Bruddgebyr" på kr. 3000!!! Jeg har et Enkeltpersonsforetak og ble derfor hanket inn som " Bedriftskunde". Fortum er et utenlandsk selskap som tjener rått på godtroende og litt uoppmerksomme kunder som meg... Hold dere langt unna Fortum!
Hei Ida, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm