Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kort erfaring for vurdering. Virker bra vedr. kundeservice og min side app.
Kona ble oppringt av selger derfra som lovet en avtale uten månedsgebyr, påslag og statlige avgifter første 2 mnd. Når vi spør om prisoversikt får vi beskjed om at den får vi når vi aksepterer avtalen og at vi kan bruke angreretten dersom vi ikke er fornøyde. Kona går på, men vi ser jo i ettertid at statlige avgifter blir lagt på nettleia, og ikke selve strømmen. Benytter angrerett, men de evner ikke å registrere, slik at jeg må benytte 2 dagers oppsigelse for å komme tilbake til mitt opprinnelige selskap.
norges dårligste strøm selskap som finnes størrste svindla i norge lurer kundene sine bevist kommer med villende å sier at dem skal billigere strøm alt det dem sier er bare jug.
Fortum får det til å se ut som dette er en fastprisavtale. Skal du forsette å være kunde hos Fortun så hold deg til Spot-avtale og dropp " Lik pris" - tullet.(Da vet du aldri hva sluttprisen blir.)
Var ikke klar over tilleggene på forhånd. Alt i alt ikke en billig avtale!
Fortum Obos, grei avtale. Ingen skjulte påslag og en av de beste spor avtaler. Bra app for å følge forbruket og kostnader.
Det de driver med er på grensen til ulovligheter. Lurer eldre uten skikkelig språk over telefonen til de dyreste strømavtalene. Når vi fikk hjulpet vår far til å bytte leverandør så han kunne gå fra å betale nesten 3000kr i strøm til 300kr, så ringer de han igjen å setter opp ny avtale hos de som er like dyr! Enhver oppegående person forstår når de prater med min far at han ikke er i stand til å ta en slik avgjørelse! Ikke minst at han ikke klarer å si fulle setninger! Dette er så umoralsk som man får det og ekstremt uprofesjonelt! Vi har sendt de skriflig beskjed om at han ikke er i stand til å gjøre dette over telefonen, men likevel lurer de seg tilbake. Han er også reservert mot telefonsalg.