Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer ikke inn der det står faktura i appen.. står bare å jobber
Hei Line, Vi beklager å høre at du opplever problemer med å få tilgang til fakturaseksjonen i vår app. Det er viktig for oss at alle funksjoner i appen fungerer smidig og effektivt for våre kunder. Vi anbefaler at du først prøver å oppdatere appen til den nyeste versjonen, eller prøve å logge inn igjen etter å ha startet enheten på nytt. Vi har den siste tiden hatt noen utfordringer med fakturaoversikten i appen, men funksjonen skal nå være friskmeldt. Dersom du fortsatt opplever problemer, må du gjerne kontakte oss på [email protected] eller telefon 21 49 49 49. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Jeg har ikke bedt om forsikring og tilleggstjenester men fortum har lagt til tjenester som må betales. Uhederlig
Hei Thomas, Vi beklager at du har opplevd å bli pålagt tjenester som du ikke har etterspurt. Hos Fortum tar vi slike hendelser svært alvorlig, da det er vår høyeste prioritet å opptre ærlig og transparent i alle våre kundeforhold. Vi har strenge rutiner og kvalitetskontroller ved avtaleinngåelse for å sikre at våre kunder mottar nøyaktig informasjon og kun de tjenestene de har valgt. Hvis dette ikke har blitt etterfulgt i ditt tilfelle, vil vi undersøke saken grundig. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21 49 49 49 slik at vi kan rette opp i situasjonen. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Liker trygg hverdag fordi det gjør meg lettere å leve
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har innspill eller spørsmål må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Opplever Fortum som en solid og transparent leverandør. Oversiktlig faktura & flott App
Hei, Lars Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Alltid blide og gode råd fra dere. Lik pris hver måned,er supert for meg.
Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Mye rot med regningene. Kunne ikke få adresseforandring til mine foreldre engang, så det ender kanskje med å flytte til en annen leverandør.
Hei. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er synd å høre at ikke alt har vært som det skal være. Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, kontakt oss gjerne igjen om du skulle lure på noe. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Ikke så lang kø. Hyggelig samtale og ble satt over videre.⁹
Hei Elisabeth! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Fortum Strøm