Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
god erfaring med dem, enkelt å forstå regningen hver måned
Jeg har nå fått en rekke telefonoppringninger fra denne bedriften. Vedkommende legger på når jeg tar telefonen. På den positive siden har jeg da på en måte også sluppet telefonsalg-mas og opplevelser som andre nevner i sine omtaler, selv om jeg klart ville ha foretrukket at Fortum ikke ringte i det hele tatt. Jeg har nå blokkert nummeret.
Pågående selgere som kun er ute etter å selge dårlige avtaler med bindingstid til bedrifter siden en da ikke har angrerett eller samme reglene rundt bindingstid.
Jeg har vansker med mine sider i Fortum service, tidligere Fjellinjen. Det er svært vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver. Jeg var nr 56 i køen og med en ventetid uendelig lang. Det er bare en Chatterobot som ikke kan gi mer spesifikke svar på spørsmål. Hvor er en epost adresse en kan benytte. Dette må bli bedre, raskt
Selger var ikke ryddig, men kundesupport var svært imøtekommende og tok tak i de sakene som ikke var OK Spent på forsettelsen -
Pågående selger som ikke tar et nei for et nei. Barnslig oppførsel og hersketeknikker for å overbevise.
God pris med akseptabelt påslag. Fin app med utmerket oversikt