Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg får tekstmelding og ringer inn får svar om at prisene øker slik er det og bare å betale. Dårlig kundebehandling. Har lyst til å bytte strømleverandør.
Jeg er kjempe fornøyd! At de har "grønne" konkurranser som gir gratis strøm i premie er gull! Det får hvertfall meg til tenke meg om et par ganger i hverdagen. Får alltid god hjelp. Jeg pleide aldri å gå inn på siden min før, men nå er jeg faktisk inne på sidene, bare for å titte litt. Snålt. Eneste de kan tas på fra meg, er at de ikke er rimeligste leverandør for meg. Jeg redder regnskog og får låse prisen i dyre perioder, og det er verdt litt.
Mins jeg hadde fast pris hvar faktura jeg for det må ha Svindel, og det har øket mnd pris etter 3. jeg må ringe hvar faktura til å opprette filen og aldre jeg for det på e post… Har øket bindingstid uten å si i fra…
Selskapet har den verste kundebehandlingen jeg har opplevd! Kunderådgiverne hos Fortum avbryter når du prater, har en svært dårlig attitude og har faktisk ledd hånlig av et spørsmål jeg hadde. I tillegg har de ikke holdt hva de lovet (sende meg e-post, ringe tilbake), så de gir tydeligvis fullstendig F i kundene sine! Jeg bytter strømleverandør omgående!
Vanskelig å få kontakt, dårlig nettkomunikasjon. Får ikke tilsendt faktura , må hente selv på " min side"., når jeg kommer inn. Hyggelig betjening når man først får kontakt. - Og selvfølgelig meget misfornøyd med de sinnsyke strømprisene.
Ikke tror på det dem sei når dem ringe og tilby deg den billigste strøm avtale i Norge. Dem lurer folk!!!!
Fikk 3 tilbud fra Eco da kun 1 ringte Fortum. Han selgeren var enig i min påstander og forklaringer iht LOS og mente at Fortum var et bedere valg. 10 Dec 2021 startet prøve måned. Etter en måned skulle vedkommende ringe tilbake og vi skulle ser på den beste løsningen ifm mitt forbruk, mm. Har ikke hørt et pip fra de. Jeg går da inn på Strømpris no som er drevet av Forbrukerrådet, og finner ut at flere har opplevde noe lingnende, eller prisen de mottar er ikke det samme some er blitt forspeilet. Dette er ren misbruk og fanteri om ikke Fortum ikke tar kontakt med kundene sine, som det gjenspeiles fra flere kommentare i Forbrukerrådet. 1. hold dere langt vekk fra "eco ekspertene" og 2. Fortum.